reisa_mann Startet 20.Januar.2010 Del på Facebook Startet 20.Januar.2010 hvor får mann tak i rimelig vannpumpe ferskvannet til en volvo aqad 41a? finnes det byttepumpe? er det andre motorer som har samme vannpumpe? Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig vannpumpe volvo penta. . For mer informasjon, se 'Regler for Åpent Forum' Sitér dette innlegget Link to post
Vanisian Svart 20.Januar.2010 Del på Facebook Svart 20.Januar.2010 Det finnes byttepumper. Skiftet på min TAMD 31B i summar. Byttepumene er i over 90% fabrikknye pumper til sterkt redusert pris i forhold til "nye" pumper. Vær obs. på att det finst Volvoforhandlere som prøver seg, å kreve full pris for ei byttepumpe. Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 20.Januar.2010 Del på Facebook Svart 20.Januar.2010 Drevia.se har byttepumpe. Men det finnes også rep. sett hvis du vil prøve å mekke selv. Prisen på byttepumpe synes jeg er drøy, og ny pumpe ligger på grensen til ran på høylys dag. Jeg trodde jeg hadde lekkasje på pumpen på min motor, og sjekket litt rundt akkurat dette. Jeg kikket litt på noen tegninger, og lurte litt på om jeg skulle demontere hele pumpen, og prøve å få tak i deler hos en lokal delebutikk. Lager og tetninger tipper jeg er standard deler, og kan skaffes for en brøkdel av prisen i forhold til VP. Nå ble ikke dette noe av, da jeg fant lekkasjen i overkant av pumpen i stedet. Så om dette går i praksis, vet jeg ikke, men jeg hadde prøvd selv ihvertfall. Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 20.Januar.2010 Del på Facebook Svart 20.Januar.2010 bestillte fullt overhalingsett til pumpa mi - riktignok vp 151 bensin men kostet bare 600 tror jeg det var på drevia og di har utrolig bra service også Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Gunga Din Svart 20.Januar.2010 Del på Facebook Svart 20.Januar.2010 http://www.blocket.se/goteborg-angransande...amp;f=c&w=2 någre tips Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.