Jump to content

"Flerbruksbåt" ukjent type


BåtTore

Recommended Posts

Søker etter "flerbruksbåt" observert på Killingen Marina ved Bygdøy, Oslo. Ligner på Paragon/Askeladden Comuter/Targa, men tror ikke det er noen av disse. Den observerte båten er mørk/svart i fargene, har stort akterdekk, styrhus, og firkantet og tykk fender høyt oppe rundt skroget. Båten ser litt type "terrorbåt" ut. Båten har 2 stk innenbordsmotorer og ser ut som vannjet. Noen som vet om den aktuelle båten og hvilken type båt det er...? Er også intr i hvem eieren er, for å kunne ta kontakt mht referanse på typen båt

Redigert av BåtTore (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Wow. Hadde jeg vært motorbåtfan og hatt litt for mye penger tror jeg denne hadde kommet høyt opp. Berre lækkert.

 

Men hva skal damen med alle de fenderne? Er det bare "pynt" det som ligger rundt båten?

Skulle Googlet hva prokrastinering betyr, men tror jeg utsetter det til i morgen.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...