BåtTore Startet 20.Januar.2010 Del på Facebook Startet 20.Januar.2010 (redigert) Søker etter "flerbruksbåt" observert på Killingen Marina ved Bygdøy, Oslo. Ligner på Paragon/Askeladden Comuter/Targa, men tror ikke det er noen av disse. Den observerte båten er mørk/svart i fargene, har stort akterdekk, styrhus, og firkantet og tykk fender høyt oppe rundt skroget. Båten ser litt type "terrorbåt" ut. Båten har 2 stk innenbordsmotorer og ser ut som vannjet. Noen som vet om den aktuelle båten og hvilken type båt det er...? Er også intr i hvem eieren er, for å kunne ta kontakt mht referanse på typen båt Redigert 20.Januar.2010 av BåtTore (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 20.Januar.2010 Del på Facebook Svart 20.Januar.2010 Anytec 1280 ? Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Shore Svart 21.Januar.2010 Del på Facebook Svart 21.Januar.2010 Wow. Hadde jeg vært motorbåtfan og hatt litt for mye penger tror jeg denne hadde kommet høyt opp. Berre lækkert. Men hva skal damen med alle de fenderne? Er det bare "pynt" det som ligger rundt båten? Sitér dette innlegget Skulle Googlet hva prokrastinering betyr, men tror jeg utsetter det til i morgen. Link to post
JBA Svart 21.Januar.2010 Del på Facebook Svart 21.Januar.2010 Innovation BMF Sitér dette innlegget Link to post
BåtTore Svart 22.Januar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Januar.2010 Takk, det var Anytec 1280. Noen som har erfaring med denne båttypen eller Paragon (veldig lik av utseende)? Sitér dette innlegget Link to post
skibsplast ohoi Svart 22.Januar.2010 Del på Facebook Svart 22.Januar.2010 Enig med deg BåtTore Anytec en var rå, noen som vet hva herligheten koster? Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.