BåtTore Startet 20.Januar.2010 Del på Facebook Startet 20.Januar.2010 Jeg er på utkikk etter oversikt over alle båtforeninger og marinaer i Norge. Hvor finnes denne informasjonen. Finnes det f.eks. en interesseorganisasjon for alle båtforeninger. Finnes det også oversikt over alle marinaer, båtprodusenter og andre bedrifter/foreninger knyttet opp mot interessen for båt? Noen tips? Sitér dette innlegget Link to post
Trond mjøs Svart 20.Januar.2010 Del på Facebook Svart 20.Januar.2010 Da jeg lette etter båt var jeg samtidig på jakt etter båtplass. Den siden med mest informasjon hadde veldig mange navn på. Om det er alle i norge skal være usagt men det er ihvertfall en start http://www.talvik-baatforening.com/html/batforeninger.html Håper det hjelper, lykke til Trond Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 20.Januar.2010 Del på Facebook Svart 20.Januar.2010 Du kan jo se om Norboat har det du trenger. De representerer en samlet norsk båtbransje i følge hjemmesiden deres. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Siggy Svart 20.Januar.2010 Del på Facebook Svart 20.Januar.2010 (redigert) Vil anbefale deg http://www.gjestehavner.no Her finner du informasjon om de fleste gjestehavner i Norge, med informasjon om kontaktpersoner og tlf. nummer. De fleste som er interessert i besøk legger seg inn her :) Redigert 20.Januar.2010 av Siggy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 20.Januar.2010 Del på Facebook Svart 20.Januar.2010 (redigert) Greie sider alle som nevnt over. I tillegg har du denne her. Maritimstart Redigert 20.Januar.2010 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 20.Januar.2010 Del på Facebook Svart 20.Januar.2010 Båtforeninger. Denne viser bare de som er rep. på nettet. Vært flott om alle kan sjekke at deres egen forening er med, og gjerne om linken er korrekt, en stund siden jeg satte opp denne listen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.