Jump to content

montere oljetrykksalarm VP AQ260


Framtia

Recommended Posts

Sist uke sprakk en oljeslange slik at jeg mistet all olje i den ene motoren. Heldigvis skjedde dette på tomgang og motoren ble stoppet innen noen skade oppsto (det var montert på en ikke oljebestandig slange).

Motoren er utstyrt med instrument for måling av oljetrykk, men det er ingen alarm som varsler hvis oljetrykket mistes. Jeg antar det finnes oljetrykkmålere med alarm å få kjøpt, og at disse trenger en eller annen form for giver... Alle tips mottas med takk :-) :

Framtia på AIS

 

Seiling - den dyreste måten å reise gratis....

Link to post
Share on other sites

.

Jeg antar det finnes oljetrykkmålere med alarm å få kjøpt, og at disse trenger en eller annen form for giver... Alle tips mottas med takk :-) :

Jeg tok kontakt med Wema og måtte bytte giver på motor og vann for å få alarm i dashbord.

(Giveren har en ekstra stikker som går til alarmen)

Ring og snakk med de, meget hjelpsomme. Du finner de på wema.no

Link to post
Share on other sites

Litt uklar i forrige innlegg :smash:.(Går inn i feriemodus :lol:) Du sier ikke noe om hva slags instrumenter du har, men hvis du snakker med Wema så får du svar på om deres giver passer sammen med ditt instrument. Da slipper du med å bytte giver.

Hvis ikke så må du bytte instrument til Wema eller kjøpe giver fra samme fabrikat som instrument.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...