fanntomas Startet 21.Januar.2010 Del på Facebook Startet 21.Januar.2010 Har en Joda 24 Tur 79 modell, som jeg gjerne skulle hatt byttet ut de orginale klistremerkene på siden av båten, siden disse er rimelig påvirket av slitasje gjennom 31 år. Er det noen mulighet for å få tak i nye eksemplarer av disse tru? Eller om noen kan lage en slags kopi?? Sitér dette innlegget Link to post
grønningen Svart 21.Januar.2010 Del på Facebook Svart 21.Januar.2010 gå til et reklame byrå å få lagd nye. Sitér dette innlegget Gir max og auke itte kvart Link to post
Hansi Svart 21.Januar.2010 Del på Facebook Svart 21.Januar.2010 Gå til en skiltmaker så fikser han det på noen minutter. Sitér dette innlegget Link to post
Nellevine Svart 22.Januar.2010 Del på Facebook Svart 22.Januar.2010 Hei, ring Steinmoen reklame i Grimstad, de lager til de fleste båtene her i distriktet blant annet din Sitér dette innlegget Link to post
fanntomas Svart 23.Januar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Januar.2010 Ok, det hørtes bra ut. Da prøver jeg det :-) Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 23.Januar.2010 Del på Facebook Svart 23.Januar.2010 Gjorde det samme her til Haslaen ble perfekt og holdbart pris 1300,de måtte lage dette for hånd hos reklamebyrå for de hadde ikke samme skriften derfor litt dyrere. Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
fanntomas Svart 23.Januar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Januar.2010 Var dette hos Steinmoen Reklame i Grimstad eller? Regner med å måtte betale litt for det selvfølgelig, dette er jo ikke noe enhver har på pc`en. Men merkene mine er slitte og falmete, så det gjør seg nok å få byttet de til en brukelig pris Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.