frustrert Startet 22.Januar.2010 Del på Facebook Startet 22.Januar.2010 Hei,, er helt ny eier av en summer dream 28,, og med det så lurte jeg på om noen viste hvem som har bygget disse. eller er de støpt til selvbygger,n.. det jeg er på jakt etter er innvendig oppbyggning, tips/bilder fra noen som har gjort noe sånt før. alle tips og svar er hjertelig velkommen. mvh frustrert Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 22.Januar.2010 Del på Facebook Svart 22.Januar.2010 Ta kontakt med Monic AS i Lillestrøm. De har en del kunnskap om disse. Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 22.Januar.2010 Del på Facebook Svart 22.Januar.2010 Hei og velkommen til Båtplassen Har ikke tegninger men du finner noen bilder her. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
litt peiling Svart 22.Januar.2010 Del på Facebook Svart 22.Januar.2010 Her er noen bilder av en summerdream 28 som vi eide for noen år tilbake Sitér dette innlegget Link to post
litt peiling Svart 22.Januar.2010 Del på Facebook Svart 22.Januar.2010 (redigert) Våres Summerdream ble bygget om fra flybridge til mer lik "scand baltic" noe som var drømmen når dette ble gjort. Vi hadde sittegruppe bak (se bilde), styreposisjon med 2 seter (se bilde), en stk stikkøye nede (90x220), pantry nede, en liten sitte gruppe nede (som kan legges ned og ga en seng på 120x240 !!!), , eget toalettrom ned og en stor dobbelt seng i baugen. Motoren ble mitt plassert i båten. Det var vindskjerm og kalasje, kjøleskap oppe under stol (se bilde). Ble montert på baugspyd, rekker rundt hele baugen, badeplattform m.m. Mye jobb, kostbart.... men praktisk og pent ble det ;-) Har sikkert mange flere foto, viss intresse. Redigert 22.Januar.2010 av litt peiling (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
frustrert Svart 25.Januar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Januar.2010 (redigert) legger til ønskes kjøpt også jeg,, trenger bøylene fra flybridge og ned. har bare stigen , ikke bøyler.. stooor takk til den som har eller kan fortelle hvor jeg kan få tak i.. mvh frustrert. (dette gjelder summerdream 28fb...1980mod) er å treffe på 94140394... :) ha en fin dag Redigert 25.Januar.2010 av frustrert (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.