Janee Startet 23.Januar.2010 Del på Facebook Startet 23.Januar.2010 Jeg skal skifte to skroggjennomføringer (over vannlinja, påfylling til dieseltanker). Tenker å bruke Sikaflex 291. Ute er det nå ca -4C. Er det noen som har prøvd dette? Sitér dette innlegget Link to post
Pathfinder Svart 23.Januar.2010 Del på Facebook Svart 23.Januar.2010 Alt for kaldt på finga Bare tulla. Går sikkert bra men regn med litt lengre herdetid. Står sikker på tuben hvilke temperaturinterval sika 291 er godkjent for Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 23.Januar.2010 Del på Facebook Svart 23.Januar.2010 Husk at tuben bør ha minst romtemperatur. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
rover Svart 23.Januar.2010 Del på Facebook Svart 23.Januar.2010 Det går fint. Du får veldig lang herdetid, men du skal vel ikke på sjøen første uka uansett. Oppbevar patronen i en bøtte varmt vann før du skal bruke den, ellers kan du få problem med å få massen ut... Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 23.Januar.2010 Del på Facebook Svart 23.Januar.2010 Jeg har nettopp prøvd dette, i forbindelse med montering av badeplattform i minusgrader. Det tørker, men det går veldig sakte. Men jeg har ikke inntrykk av at styrken blir noe mindre av bruk vinterstid. Prøv imidlertid å varme patronen i en bøtte med lunkent vann, hvis ikke blir Sikaflexen veldig seig å få ut... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Janee Svart 24.Januar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Januar.2010 OK, takk for nyttige tilbakemeldinger Jeg prøver dette nå i dag. Tuben ligger innendørs og holder romtemp frem til jeg skal bruke den. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.