Randomizer Startet 23.Januar.2010 Del på Facebook Startet 23.Januar.2010 Heisann. Er på jakt etter en Tintorera med 200 - 300 hk. Helst en V6'er, men alt går. Har sjekket rundt på nettet, ringt til diverse folk, sett på noen. Men her ligger det som regel en baklempe på de i den prisklassen jeg ønsker. Båten må ikke være strøken, matt og falmet i lakken betyr lite. Er båten hel, uten problemer, og kan sjøsettes er det liksom det ultimate. Motoren MÅ være i tipp topp stand, og ikke være noen som helst problemer med. Hk vi ønsker er ifra 200-300 hk, det er ingen problem. Så var det pris. En pris rundt 40 000 kr - 80 000 kr er det vi leter etter. Som sagt, til den prisen, så forventer ikke jeg en strøken båt, som ser fin ut, men en båt som kan sjøsettes, og brukes uten problemer. Noen som har tips til hvor jeg skal sjekke for slikt ? Har hatt mine rundturer innom finn og autodb. Finnes det flere sider jeg burde sjekket ? Ideér til båt som kunne passet for meg .. ? Kan evt. bytte båt, med mellomlegg fra min side. Har en liten racer stående her, på 13 fot, men ønsker noe større. Til alle; Jeg er ganske ny på dette forumet, ble ambefalt av venner å høre med de som bruker forumet baatplassen.no, så gjorde nå det. Håper jeg har postet riktig, og venter på positive svar. Kom gjerne med innspill, og kommentarer. Ønsker også at dere kan gi meg alternativer til båt, som er av lignende type som Tintorera. Vis meg annonser osv også. Takknemmelig for alt som kommer. =) Båten skal være rundt 20 fot. - Randomizer Sitér dette innlegget Link to post
Randomizer Svart 24.Januar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Januar.2010 Beklager om jeg har gjort noe feil her, send meg en melding så skal jeg fikse opp i det. Sitér dette innlegget Link to post
Brizo Svart 24.Januar.2010 Del på Facebook Svart 24.Januar.2010 Velkommen til dette flotte forumet! Håper du får de tipsa du trenger for å finne din fremtidige båt. Mvh. My Tax Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 25.Januar.2010 Del på Facebook Svart 25.Januar.2010 Men her ligger det som regel en baklempe på de i den prisklassen jeg ønsker. Hva i huleste er en baklempe? Det ordet har jeg aldri hørt før. Neppe noe man finner i ordboka heller... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
ivar Svart 25.Januar.2010 Del på Facebook Svart 25.Januar.2010 ellers kan det være info å finne om slike båter på http://www.baatportalen.net , men er litt stille der for øyeblikket Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
nroo7 Svart 25.Januar.2010 Del på Facebook Svart 25.Januar.2010 hei hva med og kjøpe motor i norge og båt i f.eks sverige? vet ikke om det ligger noe slikt der men er jo en mulighet til. Sitér dette innlegget Link to post
Randomizer Svart 25.Januar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Januar.2010 Har du ikke hørt om en baklempe før ? Baklempe er f. eks en uting eller at noe ikke er som det skal .. Vil helst at alt skal være i Norge da, men sjekker opp i det nå. Takk for tips, noen andre som har flere ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.