Dieselhøvding Startet 24.Januar.2010 Link til dette innlegget Startet 24.Januar.2010 Hei, har kjøpt meg båt på Bømlo, blir levert i Bergen. Skal dit med båthenger å hente den. Quicksilver 640 pilothouse. Er det noen her som har et tips om hvordan jeg skal få den på land i Bergen og over på henger? Adr til kraner/ ramper etc? Forslag mottas med takk. Sitér dette innlegget Link to post
Hokky Svart 24.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2010 (redigert) Jeg vet ikke om noen steder i sentrum, men i marinaen i Skålevik kan du fint rygge ut i sjøen med henger, men du bør ha 4 hjuls trekk, det er sleipt der om sommeren og nå er det i tillegg sikkert 30cm ubrøytet gammel snø der. Jeg vil tro det er kraner i bergen eller på Laksevåg, det er kanskje lettere på denne tiden av året. Jeg vet desverre ikke om noen. Redigert 24.Januar.2010 av Hokky (see edit history) Sitér dette innlegget Min Fjord 21 Olympic Link to post
Skrotnisse Svart 24.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2010 Frydenbø Båtsenter har kran på Damsgård. Sitér dette innlegget Link to post
Kjell E Svart 24.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2010 (redigert) Bergen Lystbåtservice i Dolviken har kran, telefon 55 22 11 00 Kart Mvh, Kjell Redigert 24.Januar.2010 av LA3939 (see edit history) Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Fanafjord Svart 24.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2010 (redigert) Utrolig dårlig med sjøsettingsramper i Bergen. Jeg har selv hatt en Quicksilver Pilothouse 640 engang og brukte sjøsettingsrampe i Os sentrum til sjøsetting. Denne rampen er veldig grei. Redigert 24.Januar.2010 av Fanafjord (see edit history) Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
-Luna- Svart 24.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2010 Askøy seilbåt forening har opptrekk. Koster 100Kr og er basert på tillit så den kan benyttes døgnet rundt uten avtale. Litt utenfor sentrum da... Askøy Sitér dette innlegget Joda 24 T m/49Hk P4.108 Åpen båt m/15Hk Yamarin 5150BR 80Hk Yamaha Nimbus 3000 VP TAMD41P 192Hk Skorgenes Sonic 375 Link to post
Nordåsen Svart 24.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2010 Er en fin rampe rett utenfor strømme bro. Sikkert ikke brukbar nå grunnet snø, men fin og sentral resten av året. Sitér dette innlegget Link to post
Ruby Svart 24.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2010 Argos AS i Håkonshella har løftemuligheter. Stor truck med stropper som løfter båten rett på henger på 5 minutter. Sitér dette innlegget Link to post
Hokky Svart 24.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2010 Argos AS i Håkonshella har løftemuligheter. Stor truck med stropper som løfter båten rett på henger på 5 minutter. Vet du pris på dette? Sitér dette innlegget Min Fjord 21 Olympic Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.