Lasse_N Posted July 30, 2004 Share Posted July 30, 2004 Har planer om å sette ut båten min i nærheten av Nesoddtangen neste helg, i forbindelse med Oslofjorden Grand Prix. Noen som vet om ett kurant sted med utkjøringsrampe, i umiddelbar nærhet? På forhånd takk! Quote Link to post
OT-flyktning Posted July 30, 2004 Share Posted July 30, 2004 Nede ved Alværn friområde/Steilene. Litt tøff vei ned til vannet: smal og noe bratt. Kan også tenke meg at det er noe ved Kavringen, litt lenger nord, siden det er/var en marina der, men vet ikke definitiv Quote Link to post
Gjensidige Posted July 31, 2004 Share Posted July 31, 2004 Nede ved Alværn friområde/Steilene. Litt tøff vei ned til vannet: smal og noe bratt. Kan også tenke meg at det er noe ved Kavringen, litt lenger nord, siden det er/var en marina der, men vet ikke definitiv Brygga på Alværn er livsfarlig, sørg for å fortøye bilen godt til land så den ikke triller til sjøs. Det er brådypt...... :diving På Oksval kan det fremdeles være mulig å sette ut mindre båter, har ikke vært der på lange tider da skuta mi ligger på land på sjette året.... Quote Link to post
joelle Posted July 31, 2004 Share Posted July 31, 2004 Ute på Fagerstrand, brevid ProDykk er det en slipp som er grei att bruke Quote Link to post
Recommended Posts