Jump to content

Noen som vet?


Guest Edgar

Recommended Posts

I mangle av plas på verksted har jeg gått igang med å reparer selv. Fant ut at akkumlator tanken min var gått og skiftet denne i går. Nå fungere vannet. Men fantut en ting til i går. Sluken på toalettet trekker ikke vekk vannet. På sikringnspanelet mitt har jeg en sikring som heter shower drain, men det sjher ingen ting når jeg trykker inn denne. Denne må foresten være på for å få aktivert toalett pumpa. Skal det være en vannpumpe som ikke virker? Noe annet jeg har oversett?

 

Noen som har peiling her.

 

Noe som uroet meg var at når jeg skrudde av risten på sluken i gulvet fant jeg blått vann, som så ut som det vannet i toalettet når jeg heller i anti-lukt på toalettet, betyr dette at det er lekkasje fra toalettet?

 

Novise som tar alle tips i mot med stor takk.

Link to post
Share on other sites

Jeg ville anta at sluket trenger en pumpe for å få ut vannet, særlig hvis denne dørken ligger lavere enn vannlinja.

Kan det være frostvæske som er i sluket nå?

Åssen var det tidligere eller er båten ny for deg?

Leit etter en pumpe eller slange på et lavere sted enn sluket.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...