Jump to content

Ledige båtplasser - Skjeberg?

Julsen

Recommended Posts

Tror det er noen ledige nå på denne før Breviken husker ikke hva den het men der har døm blitt gale skal ha 10 år forskudd,der er det noen som har sagt opp plassene sine på grunn av dette. :smash: .Men Ring til Walberg du eller dra ut og snakk med dem der mulig de har en plass som skal leies ut som ikke leieren trenger i år :wink: . Mulig longside på Falkensten også men der er det ikke noe særlig fasaliteter hvis det er det det heter :crazy:

Redigert av Hasla 26 (see edit history)

Jeg er også en klakkør og er stolt av dette.

sarpsborg båtforening skal du vente leeeeeeeeeeeeenge før du får plass - for 6 år sia spurte jeg om en båtplass der og ble rådet til og bli medlem og sette meg på liste - skulle se hva dem fikk ordnet i løpet av sommeren

sommeren gikk og hørte ingenting - betalte for et nytt år og maste litt og fikk beskjed om at vi var nr 2 i køen -

den sommern gikk og betalte enda engang - maste igjen og fikk beskjed om at vi var nr 8 ?????????????

hælle måne - i forfjor etter 4 år ga vi opp

men fin måte og få inn kontigent på - det skal dem ha

Tror nok du må vente en stund på plass. Jeg har stått på vent som nummer 10 på skjerbergkilen nå i 2 år og regner med at dette blir 3. sesongen jeg står på vent der. Står også på vent hos Peder men det ser ikke noe lysere ut der heller.

Det som er kjipt er at når de bygger ut så lager de ikke store nok plasser.

Btw, tror ikke Sarpsborg båtforening har store nok plasser til deg. Det var i allefall det jeg fikk til svar for 3 år siden, og min er bare 3.85 bred.

Hilsen

Grønn

Redigert av Xlnt (see edit history)

00 Glastron SX225

Jeanneau so 42 ds

Bavaria 44 Vision

Jeanneau 50 DS

Grensa i høysand er satt til ca 35 fot (sarpsborg båtforeing)

Breviken dvs Olseng Marina bør alle holde seg langt unna! Mannen er gal! Vet garantert om over 100 mennesker i lokalområdet som ville skrevet under på det!

Har utallige historeier og opplevelser rundt den marinaen som er grunn nok til at folk bør holde seg langt borte!

her er mye selvopplevd, eller av nære venner. Slettes ikke noe jeg finner på!

Redigert av nedgård (see edit history)

Og de 50 000 i innskudd, forfaller jo 10% i året, i tillegg til at han har østfolds dyreste båtplasser (står i avisa hver vår over oversikter om marinaer). Han har den aller dyreste bensinen, maten, ølen etc jeg vet om.

et temperement og blodtrykk langt over snittet, en mann som kranger seg gjennom livet med siner kunder hver dag, og er uglesett av hele lokalbefolkningen grunnet hans griskhet og meget lite sympatiske vesen..

du sier kanskje "samme for meg, jeg skal jo bare ha en båtplass"

men uansett litt kjipt å ha en marina-eier som er bitter fiende med alle sine kunder, og som lager et helvete som alle som setter seg i mot ham

Tror nok du må vente en stund på plass. Jeg har stått på vent som nummer 10 på skjerbergkilen nå i 2 år og regner med at dette blir 3. sesongen jeg står på vent der. Står også på vent hos Peder men det ser ikke noe lysere ut der heller.

Det som er kjipt er at når de bygger ut så lager de ikke store nok plasser.

Btw, tror ikke Sarpsborg båtforening har store nok plasser til deg. Det var i allefall det jeg fikk til svar for 3 år siden, og min er bare 3.85 bred.

Hilsen

Grønn

Vi som har båten hos Peder må vente like lenge, venta i 4 år på å få bytte fra 3,5 til 4m plass. Han har kun 8-10 4,5m her er vi mange på vent.

Og de 50 000 i innskudd, forfaller jo 10% i året, i tillegg til at han har østfolds dyreste båtplasser (står i avisa hver vår over oversikter om marinaer). Han har den aller dyreste bensinen, maten, ølen etc jeg vet om.

et temperement og blodtrykk langt over snittet, en mann som kranger seg gjennom livet med siner kunder hver dag, og er uglesett av hele lokalbefolkningen grunnet hans griskhet og meget lite sympatiske vesen..

du sier kanskje "samme for meg, jeg skal jo bare ha en båtplass"

men uansett litt kjipt å ha en marina-eier som er bitter fiende med alle sine kunder, og som lager et helvete som alle som setter seg i mot ham

Altså ikke så ulikt Grimsøy Service ved Bent?!

Viktig å kommentere at det kun er han. De andre yter super service

Altså ikke så ulikt Grimsøy Service ved Bent?!

Viktig å kommentere at det kun er han. De andre yter super service

Ja, han Ottar er helt RÅ i å være gjerrig, grisk, kranglete og usympatisk! Vil nesten gå så langt som å kalle han en forhatt mann!

Osco kjenner jeg i kke til..

Men ved siden av, grimsøy, hos peder er det visst veldig bra :smiley:

Tror ikke jeg noen gang har hørt noen si et vondt ord om han, og jeg får med meg det meste om båtliv i skjeberg.

Ottar på Brevik derimot, har jeg ALDRI hørt noen si er godt ord om... Synd...

• 6 år senere...
Guest Avmønstret#

Å sykle til Sarpsborg seilforening er 7,4 km, kanskje litt langt? Om du har ei jolle med påhengsmotor så er det 3nm og vil ta deg noen få minutter. 

Såvidt jeg har skjønt så hadde de ikke plasser for motorbåter tidligere, men har åpnet for det de siste årene da det ikke har vært seilbåter nok til å fylle alle plassene. Så det ligger en del motorbåter der nå. Veldig ok plass syns jeg, kveldssol så en kan kose seg i båten, bade og hygge seg. Kort vei bort til Peder/Grimsøy marineservice for diesel osv. Om du går inn på hjemmesidene deres så finner du kontaktinformasjon. 

http://sarpsborg-seilforening.no/

Om jolle til-fra Høysand er et alternativ så blir også Peder/Grimsøy Marine en mulighet. Blir nesten 1,2 mil på sykkel/bil. Er også en veldig grei plass syns jeg. 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...