Jawik Svart 3.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2010 Tror ikke slike oppleg med strupeventil og drypglass er lovlig... Dette var jo ille. Det blir nok ikke alltid så enkelt som en tenker seg. Dette er ett godt eksempel hvor fint det er med BP. Det er som oftest noen som vet noe om det en grubler på... På godt og vondt. Får gå i tenkeboksen en stund - Reodor sa alltid: "Det er enkelt å finne gode løsninger på problemer en ønsker å løse". Da svarte Felgen: "Det kan bli farlig å gå snarveien over til kvinnfolka". Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
BMP Svart 3.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2010 Det er nokk ikke noe som hindrer deg og montere noe slikt i en lystbåt du får vel neppe skipskontrollen på besøk. Men monterer du et slikt oppleg er det viktig at du føler med og etterjusterer den tiden omgivelsestemperaturen endrer seg. Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 3.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2010 Ikke skipskontrollen, men muligens Admiralkontrollen er strengere Som nevnt, får gå i tenkeboksen en stund - Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
avsluttet Svart 3.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2010 Da jeg kjøpte ovnen var jeg litt betenkt om at den varmet nok, men "gamlekaran" sa at du fyre dæ fort nok ut av båten med den der. Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 3.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2010 Sikkert greit det Traust, men det kommer jo litt an på hastigheten en har ut av båten. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Vestlandsfanden Svart 4.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2010 (redigert) Når det snakkes om dryppglass her er jeg litt forvirret. Dryppglasset var et hjelpemiddel for å regulere tilførselen til ovnen. Man kunne se hvor fort det dryppet inne i glasset. Ja, min feil. Er jo strengt tatt ein vannavskiller i form av eit glas rundt filteret kor vannet og oljen skille seg. Men olja kjem jo dryppande/rennande ned i glaset.. Vannavskillar er eit betre ord. Dryppglas er jo eigentlig noko anna. Skulle gjerne lagt ut nokre bilder, men eg er på jobb for tida, ganske langt unna båten min som ligg og snør ned Redigert 4.Februar.2010 av Vestlandsfanden (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
micervik Svart 23.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2013 Hallo ja, vist dokke leita etter dryppoljeglass so har ej fonne det hos nåken som kalla sei for kcl,as. Og noen som heiter http://www.euro-stavanger.no/index.php/no/kataloger-pdf Mvh Michae Ervik Sitér dette innlegget Link to post
snorken Svart 25.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2013 (redigert) Her er krana du har bruk for. Glemte å drei bildet 180 grader.Har også muligens en ordonans i Henningsvær i helga. Redigert 25.Januar.2013 av snorken (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
MrEbbesen Svart 11.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2015 Noen som har en dryppventil liggende. Eller hvor får jeg tak i den delen med glass i.glasset er knust og trenger en ny Sitér dette innlegget Link to post
husky dane 85 Svart 12.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2015 Taylors ovner har drypp glass,Progress Ingeniørfirma forhandla desse .prøv dei. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.