tilsjos.no Startet 3.Februar.2010 Del på Facebook Startet 3.Februar.2010 (redigert) Hei alle sammen! Er det noen her som har planer om å ta båtførerbeviset, eller skal ta det i nærmeste fremtid? Tenker dette kan være en tråd hvor dere kan få stille spørsmål til båtførerprøven. For alle lurer vel på ett eller annet før man skal ta båtførerprøven, og da er dette det rette stedet å spørre på. Håper dette blir en nyttig tråd for alle! Redigert 3.Februar.2010 av Til Sjøs Sondre (see edit history) Sitér dette innlegget WWW.TILSJOS.NO Tips oss på: tips@tilsjos.no Link to post
Poseidon Svart 3.Februar.2010 Del på Facebook Svart 3.Februar.2010 Hei Sondre, Flott tiltak, alt som kan øke interessen for sikkerhet på sjøen er av det gode Forøvrig så har vi jo et båtførerkurs som går på båtplassen akkurat nå. Vi startet tidlig i januar og regner med å komme i mål tidsnok til å rekke fristen for det obligatoriske båtførerbeviset. Det er fortsatt mulig å henge seg på det kurset. Du finner mer informasjon HER. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
tilsjos.no Svart 3.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Februar.2010 Hei Poseidon! Har meldt meg på ett båtførerkurs med tilførende eksamen i mars her hvor jeg bor. Ellers takk for at du spør og gir meg det tilbudet! Dette er en tråd for alle som skulle hatt noen spørsmål angående pesumet av båtførerprøven, og hvor alle kan svare og hjelpe hverandre! Dette øker kanskje interessen for båtførerprøven, hvor alle som skal ta den eller har planer om å ta den, hjelper hverandre. Andre kan også spørre om ulike maritime ting, og tilføye med svar! Sitér dette innlegget WWW.TILSJOS.NO Tips oss på: tips@tilsjos.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.