Jump to content

Spørsmål til båtførerprøven? - Still det her

tilsjos.no

Recommended Posts

Hei alle sammen!

Er det noen her som har planer om å ta båtførerbeviset, eller skal ta det i nærmeste fremtid?

Tenker dette kan være en tråd hvor dere kan få stille spørsmål til båtførerprøven. :smiley:

For alle lurer vel på ett eller annet før man skal ta båtførerprøven, og da er dette det rette stedet å spørre på.

Håper dette blir en nyttig tråd for alle! :sailing:

Redigert av Til Sjøs Sondre (see edit history)

Hei Sondre,

Flott tiltak, alt som kan øke interessen for sikkerhet på sjøen er av det gode :sailing:

Forøvrig så har vi jo et båtførerkurs som går på båtplassen akkurat nå. Vi startet tidlig i januar og regner med å komme i mål tidsnok til å rekke fristen for det obligatoriske båtførerbeviset. Det er fortsatt mulig å henge seg på det kurset.

Du finner mer informasjon HER.

Med vennlig hilsen POSEIDON

Hei Poseidon! :smiley:

Har meldt meg på ett båtførerkurs med tilførende eksamen i mars her hvor jeg bor.

Ellers takk for at du spør og gir meg det tilbudet! :sailing:

Dette er en tråd for alle som skulle hatt noen spørsmål angående pesumet av båtførerprøven, og hvor alle kan svare og hjelpe hverandre! :flag:

Dette øker kanskje interessen for båtførerprøven, hvor alle som skal ta den eller har planer om å ta den, hjelper hverandre. Andre kan også spørre om ulike maritime ting, og tilføye med svar! :cheers:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...