Jørn Johansen Startet 3.Februar.2010 Link til dette innlegget Startet 3.Februar.2010 Hei. har kjøpt en sjark som har Pyro p15, som ikke virker . Åpnet og tok ut brenneren og da viste det seg at ledningsnettet er dårlig og har mye hjemme kobling. Er det noen der ute som har bilde/koblingskjema for ovnen? Sitér dette innlegget Link to post
jonn Svart 3.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2010 Hei, jeg pusset opp en eldre type av den, Pyro har ei vifte i under bunnen, pluss og minus på den, disse kommer fra hastighetsregulatoren i fonten. Det er vel en lukkeventil på dieseltilførselen, som er styrt fra en giver i brennkammerert. Jeg har ikke koblingskjema. Du kan måle deg fram, sett strøm på og måle med voltmeter, da finner du ut det meste. Dersom det er rust på den, sett den inn med oliven olje og fyr opp, full guffe, litt røk blir det, men etterhvert er den som ny. Sitér dette innlegget Link to post
p-kaill Svart 3.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2010 Ring til Pyro fabrikken, fantastiske folk der og god service. De vil hjelpe deg med koblingsskejma og råd. Tlf. 70209870 snakk med Ove Bjørnøy. Sitér dette innlegget Link to post
Skoghaug Svart 4.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2010 Hei. har kjøpt en sjark som har Pyro p15, som ikke virker . Åpnet og tok ut brenneren og da viste det seg at ledningsnettet er dårlig og har mye hjemme kobling. Er det noen der ute som har bilde/koblingskjema for ovnen? Hei send meg ei melding her på forumet med Deres e-postadresse som kan jeg sende deg Instruksjon over Pyro modeller: p15_p21_p22 Mvh Jan Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.