Fru Jacobsen Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 (edited) Jeg trenger å få reparert en U-line 220V isbitmaskin, noen som vet hvor jeg får gjort det? Den er av amerikansk fabrikat og satt i de fleste amerikanske og engelske båter på 80-90-tallet. Edited February 3, 2010 by Fru Jacobsen (see edit history) Quote «Når du snakker gjentar du det du allerede vet, hvis du lytter kan du lære noe» D1 Link to post
Bonus Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 (edited) Send U-Line (USA) en mail og spør om Servicemuligheter i Norge. (OnlineService@U-Line.com) Isbiter nå??? Edited February 3, 2010 by Svenning (see edit history) Quote Link to post
Fru Jacobsen Posted February 3, 2010 Author Share Posted February 3, 2010 (OnlineService@U-Line.com) Isbiter nå??? Takk, nei ikke nå, men når du skal inviteres ombord på en Whiskey on the rocks i påsken Quote «Når du snakker gjentar du det du allerede vet, hvis du lytter kan du lære noe» D1 Link to post
Bonus Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 Se det ja, da forstår jeg behovet Quote Link to post
Fru Jacobsen Posted February 3, 2010 Author Share Posted February 3, 2010 Nemlig :-) Quote «Når du snakker gjentar du det du allerede vet, hvis du lytter kan du lære noe» D1 Link to post
Vidarfre Posted February 4, 2010 Share Posted February 4, 2010 Kansje levere den til et lokalt hvitevareverksted? De kan vacuumere det og fylle gass, i mange tilfeller er det kun det som skal til..om det starter da. Quote Er opptatt av at penger skal sirkulere, og den lokale båtutstyrspusheren hjelper til med sirkulasjonen. Link to post
Figaro Posted February 4, 2010 Share Posted February 4, 2010 Er det ikke nok is på fjorden nå? Quote Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
Fru Jacobsen Posted February 4, 2010 Author Share Posted February 4, 2010 Er det ikke nok is på fjorden nå? Alltid rom for mer Quote «Når du snakker gjentar du det du allerede vet, hvis du lytter kan du lære noe» D1 Link to post
Ribtjenester Posted February 4, 2010 Share Posted February 4, 2010 Ern ute av båten, jeg kan sikkert høre med noen av gutta på jobber hvis du har tatt den ut:-) Hilsen Morten Quote www.ribtjenester.no Link to post
Fru Jacobsen Posted February 4, 2010 Author Share Posted February 4, 2010 Hei Morten, jeg har ikke tatt den ut enda men jeg river den fort ut hvis noen kan se på den Quote «Når du snakker gjentar du det du allerede vet, hvis du lytter kan du lære noe» D1 Link to post
Recommended Posts