Fru Jacobsen Startet 3.Februar.2010 Del på Facebook Startet 3.Februar.2010 (redigert) Jeg trenger å få reparert en U-line 220V isbitmaskin, noen som vet hvor jeg får gjort det? Den er av amerikansk fabrikat og satt i de fleste amerikanske og engelske båter på 80-90-tallet. Redigert 3.Februar.2010 av Fru Jacobsen (see edit history) Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Bonus Svart 3.Februar.2010 Del på Facebook Svart 3.Februar.2010 (redigert) Send U-Line (USA) en mail og spør om Servicemuligheter i Norge. (OnlineService@U-Line.com) Isbiter nå??? Redigert 3.Februar.2010 av Svenning (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 3.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Februar.2010 (OnlineService@U-Line.com) Isbiter nå??? Takk, nei ikke nå, men når du skal inviteres ombord på en Whiskey on the rocks i påsken Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Bonus Svart 3.Februar.2010 Del på Facebook Svart 3.Februar.2010 Se det ja, da forstår jeg behovet Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 3.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Februar.2010 Nemlig :-) Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Vidarfre Svart 4.Februar.2010 Del på Facebook Svart 4.Februar.2010 Kansje levere den til et lokalt hvitevareverksted? De kan vacuumere det og fylle gass, i mange tilfeller er det kun det som skal til..om det starter da. Sitér dette innlegget Er opptatt av at penger skal sirkulere, og den lokale båtutstyrspusheren hjelper til med sirkulasjonen. Link to post
Figaro Svart 4.Februar.2010 Del på Facebook Svart 4.Februar.2010 Er det ikke nok is på fjorden nå? Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
Fru Jacobsen Svart 4.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Februar.2010 Er det ikke nok is på fjorden nå? Alltid rom for mer Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Ribtjenester Svart 4.Februar.2010 Del på Facebook Svart 4.Februar.2010 Ern ute av båten, jeg kan sikkert høre med noen av gutta på jobber hvis du har tatt den ut:-) Hilsen Morten Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Fru Jacobsen Svart 4.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Februar.2010 Hei Morten, jeg har ikke tatt den ut enda men jeg river den fort ut hvis noen kan se på den Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.