moosewine Startet 4.Februar.2010 Del på Facebook Startet 4.Februar.2010 Hei, som tittelen sier undersøker jeg muligheter for å komme i kontakt med passasjerbåter det er mulig å bruke som hotellskip under diverse festivaler i Arendal til sommeren. Jeg har vært i kontakt med Sandnes, men lurer på om det finnes flere tilsvarende skip som driftes av ildsjeler som kunne vært aktuelle for formålet? Hvis noen av dere kjenner til aktuelle skip hadde det vært fint med link til hjemmeside! På forhånd takk! Sitér dette innlegget . Link to post
Hansi Svart 4.Februar.2010 Del på Facebook Svart 4.Februar.2010 (redigert) Hadde kanskje vært greit å vite hvor mange sengeplasser min / max du er ute etter. Og ikke minst hvor stor kaiplass er tilgjengelig for et slikt fartøy. Redigert 4.Februar.2010 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
moosewine Svart 4.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Februar.2010 Alt fra 50 lugarer og oppover er interresant, kaiplass er ikke noe problem. Sitér dette innlegget . Link to post
toholthe Svart 4.Februar.2010 Del på Facebook Svart 4.Februar.2010 Hei, "Gamle salten" brukes jo som hotell i Stavanger når kapasiteten er sprengt. Kan sjekke om den kan ta turen ned til sommeren. T Sitér dette innlegget Link to post
moosewine Svart 4.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Februar.2010 (redigert) http://www.gamlesalten.no/ Hvis det er denne du mener, ser det ut som om den har tilhold i Bodø nå, blir litt langt unna vil jeg tro.... Men definitivt noe sånn jeg tenkte på, gjerne med litt større kapasitet Redigert 4.Februar.2010 av moosewine (see edit history) Sitér dette innlegget . Link to post
ravddo Svart 4.Februar.2010 Del på Facebook Svart 4.Februar.2010 Sjøkurs i kristiandsand er jo en mulighet og spørre. Sitér dette innlegget www.teamzephyr.blogspot.com Link to post
Hansi Svart 4.Februar.2010 Del på Facebook Svart 4.Februar.2010 (redigert) Her er en link som muligens kan være aktuell. Ser at det ligger kontakt info der. Redigert 4.Februar.2010 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 4.Februar.2010 Del på Facebook Svart 4.Februar.2010 hur mange kojjeplasser trenger du? Costa Cruises.......Costa plenty o leie http://www.virginholidayscruises.co.uk/cos...a-mediterranea/ Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Ktveiten Svart 4.Februar.2010 Del på Facebook Svart 4.Februar.2010 (redigert) Er skoleskipet MS Gann aktuelt? Bra lugarer samt god kapasitet! Gi meg ett vink hvis det er en mulighet, så kan vi muligens få til noe! Redigert 4.Februar.2010 av Ktveiten (see edit history) Sitér dette innlegget MVH Ktveiten Link to post
moosewine Svart 4.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Februar.2010 (redigert) Se her ja, nå begynner vi å snakke Gunga, tror ditt forslag blir litt stort M/S Gann så jo helt perfekt ut, sender IM! Redigert 4.Februar.2010 av moosewine (see edit history) Sitér dette innlegget . Link to post
Poseidon Svart 4.Februar.2010 Del på Facebook Svart 4.Februar.2010 Her er en link som muligens kan være aktuell. Ser at det ligger kontakt info der. Litt googling på det den linken og personen bak skulle få ganske mange advarende bjeller til å ringe og røde lamper til å blinke Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Hansi Svart 4.Februar.2010 Del på Facebook Svart 4.Februar.2010 Såpass ja. Det sjekket jeg ikke. Sitér dette innlegget Link to post
moosewine Svart 5.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Februar.2010 Takk for info Poseidon! Så litt nærmere på M/S Ganns hjemmeside og det ser ut som den allerede er opptatt i de aktuelle tidsrom. Tidsrom som er aktuielle er 13. - 18 juli 26. juli - 1.aug og 12. -15 aug. Så hvis det er flere ideer til skip, kom med de! Sitér dette innlegget . Link to post
Seiljåtten Svart 5.Februar.2010 Del på Facebook Svart 5.Februar.2010 (redigert) Jeg ville sjekket opp skoleskipet sjøkurs. Har tidligere sett at skolen har brukt skipet sitt til hotel i kristiansand, så de har nok noen tanker rundt det. Sjøkurs Redigert 5.Februar.2010 av Seiljåtten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.