Øyvind Kvammen Startet 4.Februar.2010 Link til dette innlegget Startet 4.Februar.2010 http://www.hocom.no/HTML/Postere/fyr/fyr_side3.htm Kunne tenkt meg d øverste bilde der på stua, men finner d ikke til salgs noen plass.. Er d noe som har noen tips hvor jeg kan få kjøpt dette?! Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 4.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2010 Søkte på navnet på fotografen og fant en frans nettside med webshop. Det er et lite engelsk flagg oppe til venstre som lar deg lese på engelsk. Håper det kan være til nytte og lykke til med å finne bildet der. http://www.plisson.com/boutique.php RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Rolf Svart 4.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2010 Feks her? Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Øyvind Kvammen Svart 4.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2010 Har sett dette i Norge, men hvis ikke jeg får tak i dem her, må jeg vel handle på postordre :) Sitér dette innlegget Link to post
BjornLie Svart 4.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2010 Jeg har sett disse bildene i forretninger i Norge og utlandet. Tror du klarer å finne de her hjemme også ganske lett. De er tross alt ganske kjente. Sitér dette innlegget SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. Link to post
Dust Svart 4.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2010 Disse bildene pleier å være utstilt på båtmessen i Bergen, det er jo ikke lenge til neste messe Sitér dette innlegget Link to post
Aloha II Svart 4.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2010 De selges lo hos høcom da. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen Henrik Nygaard Link to post
Framtia Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 jepp, se her Sitér dette innlegget Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Honduras Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 De fleste rammeforretninger har tykke bøker med mengder av bilder og plakater de kan bestille inn. Ta med deg kopi og hør om de kan få tak i dette for deg. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
oslofjord Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 (redigert) billedlink: (http://commerce.sage.com/PLISSON/upload/items/eng/206_01_020_3_zoom.jpg) Redigert 5.Februar.2010 av salt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tjorven III Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 Hei Vihar dette bildet i størrelse 1m x 30 cm i stua. Tror vi kjøpte det på Skeidar eller Bohus for noe år siden. Sjekk kanskje IKEA også. Lykke til ! Tjorven II Sitér dette innlegget Link to post
Åsabu Svart 6.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2010 (redigert) Vet at Bohus har solgt disse bildene :) Har selv 2 stk kjøpt på Bohus Redigert 6.Februar.2010 av Åsabu (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 6.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2010 Jeg har sett de til salgs på båtmessa hvert år de siste årene, både på Sjølyst og i Lillestrøm. Sikkert flere aktører / selgere... Sitér dette innlegget Link to post
kbi Svart 6.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2010 Det bildet der så jeg på Bohus i Åsane forrige dagen. Kostet rundt 1500 penger mener jeg å huske. Brun ramme med noe tauverk i. Kan sikkert skaffes til vei i andre Bohus butikker også. Sitér dette innlegget Med båtførerbevis. Link to post
Frode_ Svart 7.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2010 Jeg har dette bildet med ramme. Kjøpte det på båtmessen for noen år siden. Etter oppussingen kom det ikke på veggen igjen. Gi meg et ord om du ønsker å kjøpe det. Jeg holder til i Bergen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.