torh Startet 6.Februar.2010 Del på Facebook Startet 6.Februar.2010 Er det noen som har prøvd Teleflex lav friksjons kabler? gass kabelen slitnet, og da er vel gear kabelen like god, så nå bytter jeg begge. Kablene ser ut som om de er orginale og har da stått på ca.850 timer. (14 år). De glir fint og ser hele ut, men jeg fikk altså brudd utenfor strømpen. Er glad det var gass kabelen og ikke gear, det hadde jeg nok ikke merket før det var for sent. Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 6.Februar.2010 Del på Facebook Svart 6.Februar.2010 Har du fotgass er det fint med lavfriksjons kabler, hvis ikke er det bortkastet:-) Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
torh Svart 7.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Februar.2010 båten er en Nimbus 31c, og der blir det nok ikke aktuellt med gass pedal, men takk for tilbakemeldingen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.