Hokky Startet 7.Februar.2010 Del på Facebook Startet 7.Februar.2010 Da jeg hentet den nyinnkjøpte Fjord 21 Olympic med Volvo Penta AQ130, løsnet det røret som går fra vannpumpen og inn på oljekjøleren etter ca en times kjøring. Da så jeg at den var festet til oljekjøleren med et orange pakningsstoff (Skikkelig hobbyløsning). Hvordan skal røret egentlig være festet? Røret var ikke festet i noe på blokken heller som gjorde det mer stabilt, det var kun festet i oljekjøler og vannpumpe. Sitér dette innlegget Min Fjord 21 Olympic Link to post
Hokky Svart 8.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Februar.2010 Hvordan skal røret egentlig være festet? Jeg ringte Bjordal og Madsen, Røret er visst bare preddet nedi med en gummipakning rundt. Lengre bak er røret skrudd fast i blokken for å holde det på plass.. Så da fikk jeg vite det' :) Sitér dette innlegget Min Fjord 21 Olympic Link to post
Superkul Svart 8.Februar.2010 Del på Facebook Svart 8.Februar.2010 den patenten ble jeg skikkelig lei på en nordkapp jeg hadde - byttet gummien flere ganger - tok på locktite og det holdt litt lengre Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
larss Svart 9.Februar.2010 Del på Facebook Svart 9.Februar.2010 Uansett så må en være forsiktig med disse rørene. Om det får seg en "kilevink" er det helt umulig å få dette tett med de orginale "firkantete" O-ringene. Har selv etter mye svetting og endel stygge ord satt det in med sika.... for å holde tett. Lars Sitér dette innlegget Link to post
Hokky Svart 9.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Februar.2010 Ok takk, da blir det gjerne sika igjen da.. :) Sitér dette innlegget Min Fjord 21 Olympic Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.