Estelle Startet 7.Februar.2010 Link til dette innlegget Startet 7.Februar.2010 (redigert) Kommer til å anskaffe meg en 16-18 fots båt i løpet av våren. Skal ha den på hytten ved Selbjørnsfjorden, og lurer på om noen har kjennskap til hvor det finnes utsettingsramper i Austevoll kommune (antar det må være noen der ) Redigert 7.Februar.2010 av Estelle (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Nimo Svart 7.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2010 Det er ein ved Gråsidalen, nedenfor kommunehuset på Storebø. Kommer ikkje på andre plasser i farten. Sitér dette innlegget Link to post
Hokky Svart 7.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2010 Hva med å kjøre den til Austevoll? Jeg kjørte en 14 fots skibsplast ned i går. Fra Alvøen ikke langt fra Bergen brukte jeg akkurat 1 time til Litlekalsøy. Sitér dette innlegget Min Fjord 21 Olympic Link to post
Bergen Svart 7.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2010 Er i alle fall en på Storbø, ved naustet til Oselvarlaget link Sitér dette innlegget Link to post
Estelle Svart 7.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2010 Er det fritt frem for hvermansen til å bruke den i Gråsidedalen? Sitér dette innlegget Link to post
Nimo Svart 7.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2010 Ja, det går nok fint, sjølv om kommunen nylig har solgt området, så er nok rampen fremdeles tilgjengelig for alle. Sitér dette innlegget Link to post
Estelle Svart 7.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2010 Noen på Selbjørn eller stolmen også? Sitér dette innlegget Link to post
Nimo Svart 8.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2010 Det er ein rampe innerst i vågen i Bekkjarvik, den går ikkje så djupt og slutter brått, men kan nok brukes til mindre båt på flo sjø. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.