Atco Startet 1.August.2004 Del på Facebook Startet 1.August.2004 Utenfor Verdens Ende...... Sitér dette innlegget Ord for dagen: Spis en rå Fjesing til frokost.....så skjer det i alle fall ikke noe verre DEN dagen.... Link to post
Bitteliten Svart 1.August.2004 Del på Facebook Svart 1.August.2004 :wink: den var god! Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 2.August.2004 Del på Facebook Svart 2.August.2004 Jakter tyskerten på undervanns-elg?? Visste jeg ikke... : :lol: Nytt turist-stunt for tyskere?? Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Slagskibet Svart 2.August.2004 Del på Facebook Svart 2.August.2004 Er det Big Bear som har vært på færde igjen? For noen år siden hang han opp skilt på Vrengen Brua med teksten:Beklager,fullt. Nå har det blitt tradisjon å henge opp sånne skilt hver sommer,men hvem som holder på nå vet jeg ikke. Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 2.August.2004 Del på Facebook Svart 2.August.2004 Nå vet jeg at det stjeles veldig mange "elg" skilt i norge, antallet er urimelig høyt. Ser for meg her at nå skal tyvene taes, lure de på skjære slik at de synker...... Stygg sak. :nono: Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Bitteliten Svart 2.August.2004 Del på Facebook Svart 2.August.2004 Det hender jo faktisk at elger tar seg en svømmetur - så kanskje noen har sett en elg svømme her? Ofte er de elgene som legger på på svøm halvvoksne som er jaget bort av mora. Kunne egentlig ikke tenkt meg å treffe en elg i 30 knop Sitér dette innlegget Link to post
Stormbringer Svart 2.August.2004 Del på Facebook Svart 2.August.2004 Nåja, det er vel sjelden elgen klarer å komme opp i 30 knop. Sitér dette innlegget Link to post
celter Svart 2.August.2004 Del på Facebook Svart 2.August.2004 Medmindre de har en rask båt da. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 27.August.2004 Del på Facebook Svart 27.August.2004 Det hender jo faktisk at elger tar seg en svømmetur - så kanskje noen har sett en elg svømme her?Ikke akkurat der, men jeg fikk nesten en i ankertauet da vi lå i nordbukta på Håøya i Oslofjorden for mange år siden! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.