Jump to content

Sjømann 22 / KB-snekka historien


Guest obrubak

Recommended Posts

Guest obrubak

Er det noen der ute i cyberspace som kjenner til hvor Sjømann 22 / KB-snekka ble produsert og hvor lenge dette pågikk ?

 

Ser av tidligere innlegg at Sjømann er ei populær snekke i Mjøsområdet, finnes det noen spesielle foreninger eller klubber for denne båttypen her eller andre steder i landet ?

 

:smiley:

Link to post
Share on other sites

Er det noen der ute i cyberspace som kjenner til hvor Sjømann 22 / KB-snekka ble produsert og hvor lenge dette pågikk? Ser av tidligere innlegg at Sjømann er ei populær snekke i Mjøsområdet, finnes det noen spesielle foreninger eller klubber for denne båttypen her eller andre steder i landet?

Isteden for at jeg skriver alt som er postet før en gang til, foreslår jeg at du bruker søkefunksjonen i forumet og leser det som har vært postet tidligere først. Har du fremdeles spørsmål etter å ha lest tidligere tråder, kan du hekte deg på en av de eksisterende og spørre mer rundt historien. Søkefunksjonen finner du øverst på alle sidene. Hent opp søkesiden og søk på f.eks. Sjømann.

 

Meg bekjent, finnes det ingen forening/klubb for Sjømann eiere. Men det er aldri for sent at noen med initiativ og litt tid til overs kan gjøre noe med det. Selv kunne jeg godt tenke meg å forsøke et Sjømann treff på Mjøsa, men det blir i så fall ikke før til neste år. Fritiden er allerede fullbooket ihvertfall ut året med båtprosjekter.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...