semona Startet 12.Februar.2010 Del på Facebook Startet 12.Februar.2010 har akkurat kjøpt en Emka 36 seilbåt. Finner lite om denne på nettet, skal visst være konstruert av Elvstrøm/Kjærulf. Noen som kan gi meg noen tips om hvor jeg finner mere info? Sitér dette innlegget Link to post
aileenll Svart 12.Februar.2010 Del på Facebook Svart 12.Februar.2010 (redigert) Har ikke hørt om emka36, og fant ikke mye på nett heller først, men da jeg googlet på bilder, dukket det opp mye. google "EMKA YACHTS 36" du får både bilder og en mengde annet. kan se ut som om den har opphav i tyskland/polen. Redigert 12.Februar.2010 av aileenll (see edit history) Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
Mulligan Svart 12.Februar.2010 Del på Facebook Svart 12.Februar.2010 Sitér dette innlegget Link to post
semona Svart 22.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Februar.2010 jepp, har sett den. takk for det. den hvite7blå som ligger på HR yachting er min...hentes 16 april, på egen kjøl, til strømstad....og da er det nok å planlegge... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.