Walter_S Startet 2.August.2004 Link til dette innlegget Startet 2.August.2004 Hei gode båtvenner: Har kjøpt meg en brukt Reflekss-ovn (Danskebyssa) - usett, i Stavanger. Nå gjenstår det å få den hit til Østfold. Kan selvfølgelig sendes med Linjegods / annet transportselskap. Men, har ikke lyst til å bry selgeren med å pakke og ordne med detaljer omkring det. Mitt enkle spørsmål: Er det noen av medlemmene her som eventuell frekventerer denne strekningen med bil / laste- / varebil, og som har plass? Det er ikke noe hastverk, temperaturen for tiden tilsier mere aircondisjon enn varmeovn. Bor selv i Fredrikstad / Østfold, men ØSTLANDET forøvrig er godt nok for meg - kommer selvfølgelig og henter! Forsendelsen består av: - selve ovnen, ca 70 cm høy og 30 - 35 cm i diameter - røykrør: 2 stk. ca 1 meter lang hver og 10 - 12 cm i diameter - dieseltanken: ca 40-50 cm i høyde og bredde og 20 cm vid Ovnen står hos selgeren i Stavanger - Øvre Blåsenborg - og bare venter på tur....... Hvis noe kunne ta den med for meg - mot f. eks. en flaske Larsen eller annet ønsket "fluidium" - hadde det vært alle tiders!!! Mange hilsen, Walter_S Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
M/S Bastard Svart 2.August.2004 Link til dette innlegget Svart 2.August.2004 Jaja, har fått deg ordentlig ovn til slutt du og Men hvorfor ikke plage selger med og pakke den inn og sende den i i Posten Billigere en fludium du har tenkt og spandere vet du Jeg fikk min tilsendt med røkrør og det hele. Kostet vel ca. 150-200 eller noe Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 2.August.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.August.2004 ..Jeg fikk min tilsendt med røkrør og det hele. Kostet vel ca. 150-200 eller noe I POSTEN ?!?!?! Trodde ikke de tok så store kolli????? Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Ingar Svart 2.August.2004 Link til dette innlegget Svart 2.August.2004 Stor Norgespakke (kr 183) har disse grensene: Maks vekt: 25 kg pr kolli Maks mål: 120 x 60 x 60 cm for egenemballerte Norgespakker uten volumtillegg. Maks mål: Lengde inntil 240 cm, lengde + omkrets (kortsidene) inntil 360 cm for egenemballerte Norgespakker med volumtillegg. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 2.August.2004 Link til dette innlegget Svart 2.August.2004 I POSTEN ?!?!?! Trodde ikke de tok så store kolli????? Jojo, ikke noe problem. Norgespakke inntil 10 kg = 107,- + pakketillegg for at du overgår målene til norgespakke. Husker ikke prisene utover Norgespakke men de finner du her www.posten.no Joda, jeg har handlet en hel del via nett og Posten er ikke noe problem og sende varer med. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.