Jump to content

Transport av reflexovn Stavanger-østover?


Walter_S

Recommended Posts

:nonod: Hei gode båtvenner:

Har kjøpt meg en brukt Reflekss-ovn (Danskebyssa) - usett, i Stavanger. Nå gjenstår det å få den hit til Østfold. Kan selvfølgelig sendes med Linjegods / annet transportselskap. Men, har ikke lyst til å bry selgeren med å pakke og ordne med detaljer omkring det.

 

Mitt enkle spørsmål: Er det noen av medlemmene her som eventuell frekventerer denne strekningen med bil / laste- / varebil, og som har plass? Det er ikke noe hastverk, temperaturen for tiden tilsier mere aircondisjon enn varmeovn.  :lol: Bor selv i Fredrikstad / Østfold, men ØSTLANDET forøvrig er godt nok for meg - kommer selvfølgelig og henter!  :nonod:

Forsendelsen består av:

  • - selve ovnen, ca 70 cm høy og 30 - 35 cm i diameter
  • - røykrør: 2 stk. ca 1 meter lang hver og 10 - 12 cm i diameter
  • - dieseltanken: ca 40-50 cm i høyde og bredde og 20 cm vid
 

Bilde

Ovnen står hos selgeren i Stavanger - Øvre Blåsenborg - og bare venter på tur....... :nonod:

Hvis noe kunne ta den med for meg - mot f. eks. en flaske Larsen eller annet ønsket "fluidium"  - hadde det vært alle tiders!!!  :nonod:

Mange hilsen,

Walter_S

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

..Jeg fikk min tilsendt med røkrør og det hele. Kostet vel ca. 150-200 eller noe

I POSTEN ?!?!?!   Trodde ikke de tok så store kolli?????  :nonod:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

I POSTEN ?!?!?!   Trodde ikke de tok så store kolli?????  :nonod:

 

Jojo, ikke noe problem.

 

Norgespakke inntil 10 kg = 107,-

+ pakketillegg for at du overgår målene til norgespakke.

 

Husker ikke prisene utover Norgespakke men de finner du her www.posten.no

 

Joda, jeg har handlet en hel del via nett og Posten er ikke noe problem og sende varer med.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...