Jump to content

Takk og pris!


Syvert

Recommended Posts

Det var en hyggelig overraskelse å komme inn på Baatplassen etter noen dagers fravær og bli møtt av Redningsselskapets og KNBF's logo på åpningssiden! Tusen takk!!!

Vi har hatt en herlig uke på sjøen og ligger akkurat nå i KNBF's "hjemmehavn" Horten. Vi traff Jorg-1 i Havna på Tjøme og fikk en veldig koselig båtprat, med masse vel fortjent skryt og hyldest til Baatplassen. Ellers har det vært langt mellom Baatplass-vimplene. Jorg-1 var faktisk den første jeg har truffet, men det kommer nok til å endre seg etter hvert! Jeg tror jeg har klart å verve et par nye Baatplass-medlemmer på turen...

Onsdag går turen tilbake til hjemmehavnen i Oslo og deretter til Trebåtfestivalen i Risør (pr. bil!). Selv om det er mye treverk i Storebro'n regnes den ikke med i det gode selskap på en trebåtfestival, og det er helt greit. Dette blir min 20. trebåtfestival i Risør, så det er vel best å møte opp.

Jeg ønsker dere alle fortsatt god båtsommer nå som den endelig er kommet!

Hilsen Syvert  :cheers:

knbf.no For et bedre båtliv for alle"
Link to post
Share on other sites

Vi hverken får eller vil ha noe betaling.

Bannerne er også satt opp helt på vårt eget initiativ.

Dette er vårt bidrag til å støtte ideelle organisasjoner som arbeider for båtfolkets beste.  :yesnod:

 

Den eneste "inntekten" vi har hatt er fra salg av vimpler og T-skjorter.

Og dette går kun til å dekke rene driftsutgifter.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...