Kulingen Startet 14.Februar.2010 Del på Facebook Startet 14.Februar.2010 Hei Har lett og lett, og lurer nå på: Er det ikke et eneste seilblad som har testet Bavaria 35 cruiser? Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 14.Februar.2010 Del på Facebook Svart 14.Februar.2010 Hei, Har heller ikke sett den testet. Tanken slo meg at denne modellen ikke er designet av Farr og at den dermed er utgående før den er skikkelig etablert? Og at bavaria dermed ikke satser spesielt på å profilere den. Kanskje det kommer en ny 35`snart? Så forresten en 32 cr av den nye sorten i Bergen denne helgen. Den finnes det jo mange tester av selv om den er nyere. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Kulingen Svart 14.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Februar.2010 (redigert) Interessant teori, kan stemme godt det men må ærlig innrømme at jeg ble skuffet da jeg så 32'en... Redigert 14.Februar.2010 av andersogbo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fanafjord Svart 14.Februar.2010 Del på Facebook Svart 14.Februar.2010 Er ikke Bav 35 samme båt som 34, bare med tre kabiner? Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
baatsman Svart 14.Februar.2010 Del på Facebook Svart 14.Februar.2010 Er ikke Bav 35 samme båt som 34, bare med tre kabiner? Helt korrekt Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Kulingen Svart 14.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Februar.2010 Er ikke Bav 35 samme båt som 34, bare med tre kabiner? + nytt treverk, ny belysning, nye løsninger Noen som har tester av 34 cruiser da? (Utenom den mot hance, oceanis og delphia for noen år siden...) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.