Jump to content

Vurderer kjøp av Fram 21" fra 1969, med FM 8-10Hk. Råd ønskes.

u972163

Recommended Posts

Hei alle sammen. Jeg trenger litt hjelp/råd i forbindelse med et mulig kjøp av en snekke. Har sett på en Fram 21" fra 1969. Den er i god stand og motor er en original FM 8-10Hk som virker som den skal.

Jeg har hatt mindre båter før, men aldri en snekke av denne typen. Eier vil ha 25.000 for den, noe som for meg virker ok. Noen som har egne erfaringer med denne typen båter eller vet noe om denne prisen er grei?

All hjelp er god hjelp :)

Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig Råd om båtkjøp . For mer informasjon, se 'Regler for Åpent Forum'

Fram 21 er vel en kurant snekke, selv om jeg ikke kjenner spesielt godt til denne!

Har selv hatt en FM motor i en KB snekke jeg hadde en gang i tiden, og hadde som "nroo7", også problemer med opprustet eksosmanifold.

Det eneste jeg setter et spørsmålstegn ved, er hvor lenge man får reservedeler til FM. Selve FM fabrikken i Fredrikstad er vel lagt ned, så vidt jeg vet!

Prisen høres vel fornuftig ut.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...