Ficher Startet 15.Februar.2010 Del på Facebook Startet 15.Februar.2010 Som medlem i KNBF får jeg bladet Båtmagasinet 2 ganger i året. Abonnerer også på Båtmagasiner, og får da to av samme blad 2 ganger i året. Ønsker derfor gå over til bladet Båtliv .......og da få Båtliv, samt 2 blader av Båtmagasinet i 2010 . Hva synes dere om og få dobbelt opp av Båtmagasinet, uten og få rabatt som medlem av KNBF ?? Sitér dette innlegget Link to post
SRA Svart 15.Februar.2010 Del på Facebook Svart 15.Februar.2010 hvorfor abonerer du hvis du får det gratis med medlemskapet i KNBF?? Du kjøper ikke det på Narvesen i tillegg også? Sitér dette innlegget Link to post
Ficher Svart 15.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Februar.2010 Du kjøper ikke det på Narvesen i tillegg også? Tøysekopp ........ er jo kun 2 utgaver jeg får gratis av KNBF ( er 10 utgaver i året av Båtmagasinet) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 15.Februar.2010 Del på Facebook Svart 15.Februar.2010 Dette kan herr Due neppe ha tenkt noe særlig gjennom! Jeg vil tro at minst halvparten av KNBF's medlemmer allerede abonnerer på Båtmagasinet, og da blir det bare dumt å sende ut et ekstra blad som bare blir kastet. Da hadde det vært mye smidigere om man hadde gitt en hundrelapp i rabatt på abonnementet til KNBF medlemmer, samt sendt de to eksemplarene kun til dem som ikke allerede abonnerer. Det kan da umulig være særlig vanskelig å få til? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Ficher Svart 15.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Februar.2010 Så sant index. Dette blir et ekstra blad som blir kastet...... rabatt på abonnement hadde vært bedre . Sitér dette innlegget Link to post
Ficher Svart 15.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Februar.2010 Har prøvd og kontakte Båtmagasinet på telefon (ingen svarer) samt mail , men får ikke noe svar . Er jo ikke noe stor sak dette, men tror mange kunne tenke seg en løsning på dette ,slik at vi ikke får et ekstra blad som bare blir kastet. Sitér dette innlegget Link to post
lgboat Svart 15.Februar.2010 Del på Facebook Svart 15.Februar.2010 Hvorfor ikke gi det bort? Sitér dette innlegget Link to post
Ficher Svart 15.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Februar.2010 Tror dette er dårlig butikk av Båtmagasinet. Mulig jeg og andre går over til http://www.batliv.com/wip4/ og får 2 gratis utgaver av Båtmagasinet samme år. To fluer i et smekk. ( som medlem av KNBF) Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 15.Februar.2010 Del på Facebook Svart 15.Februar.2010 Hvorfor ikke gi det bort? Billigere for meg å kjøre til Sola enn å kjøpe i butikken.... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
JanB Svart 15.Februar.2010 Del på Facebook Svart 15.Februar.2010 Når begynte ein å få Båtmagasinet som KNBF-medlem? Kan eg ikkje huska å ha fått... Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
CB. Svart 16.Februar.2010 Del på Facebook Svart 16.Februar.2010 Send ett eksemplar til fattighuset i Oslo. Herregud og mye det kan klages over Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Ficher Svart 16.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Februar.2010 Kommentar fra moderator:Innlegget er satt usynlig da det ikke følger reglene for sitering. Send ett eksemplar til fattighuset i Oslo. Herregud og mye det kan klages over Ikke alle som er i samme båt som deg. (Princess 65 2xman 1050 hk) Sitér dette innlegget Link to post
henboe Svart 16.Februar.2010 Del på Facebook Svart 16.Februar.2010 Jeg pleier å legge de jeg får ekstra i klubbhuset til båtforeningen, slik at alle medlemmene får mulighet til og lese det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.