Jump to content

Tips til legging av ny skai innvendig skrog

Nidelv 28 Søgne

Recommended Posts

Hei, her ser du noe av lugaren i Halco 29, holder på i vinter å trekker om.

Kjøpte på maritim, lys grå trekk, brukte kontakt lim, husk maske, den er helt utrolig bra.

Det er jævlig mye arbeid, vanskelig å få fint, jeg er fornøyd med jobben.

Det som er vanskelig er å få lime litt etter litt, jeg begynte oppe, over vinduene, så rundt vinduene,

ut med innerrammen(mange skruer).etc......

28122009326.jpg

Hei

jeg byttet ut den gamle teddyen i min fjor 24 weekender med maritim sin skottbekledning, jeg vill absolutt anbefale deg og sparkle å pusse før du limer , bruk våtroms belegg lim,da har du tross alt angrefrist, menn tørketiden kann bli litt lang. Det var vinter og svinkalt når jeg gjorde jobben så jeg sleit med å få opp tempraturen, så det gikk en 2 til 3 døgn før jeg følte at det var så tørt at jeg kunne røre beledningen noe. På vanskelige steder brukte jeg lekter og tynne bord for å hode bekledningen på plass mens det tørket ( himling og runde hjørner ) Skjøytene som ble synelige skar jeg sammen kant i kant som på et vanelig gulvbelegg og etter at det ble skikkelig tørt så fuget jeg med hvit tec7 og vasket med tec7 cleaner ( skottbekledningen var nesten hvit ) Det ble meget bra om jeg skall si det selv :lol:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...