Nidelv 28 Søgne Startet 15.Februar.2010 Del på Facebook Startet 15.Februar.2010 Heisann, vurderer å bytte ut gammel sky innvendig i min Nidelv. Løst seg opp enkelte plasser,smuldrete bak på skumgummibelegget. Er det noen som sitter med gode ideer for dette? bilder å vise?evnt fremgangsmåte? hvilket lim? etc. Tror kanskje dette kan være en nyttig tråd for mange! Sitér dette innlegget Link to post
jonn Svart 15.Februar.2010 Del på Facebook Svart 15.Februar.2010 Hei, her ser du noe av lugaren i Halco 29, holder på i vinter å trekker om. Kjøpte på maritim, lys grå trekk, brukte kontakt lim, husk maske, den er helt utrolig bra. Det er jævlig mye arbeid, vanskelig å få fint, jeg er fornøyd med jobben. Det som er vanskelig er å få lime litt etter litt, jeg begynte oppe, over vinduene, så rundt vinduene, ut med innerrammen(mange skruer).etc...... Sitér dette innlegget Link to post
Zach Svart 15.Februar.2010 Del på Facebook Svart 15.Februar.2010 Prøv et SØK så finner du maaange innlegg her på BP om det du etterlyser. Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv 28 Søgne Svart 16.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Februar.2010 Sinnsykt flott, nå fikk jeg mot til å begynne, hvitt og pent. Ikke en mer detaljert beskrivelse, eller er det som du sier, bare være nøye og tålmodig? Må man pusse nøye før legging? Hvilket type lim? merke? Sitér dette innlegget Link to post
sofa Svart 17.Februar.2010 Del på Facebook Svart 17.Februar.2010 Hei jeg byttet ut den gamle teddyen i min fjor 24 weekender med maritim sin skottbekledning, jeg vill absolutt anbefale deg og sparkle å pusse før du limer , bruk våtroms belegg lim,da har du tross alt angrefrist, menn tørketiden kann bli litt lang. Det var vinter og svinkalt når jeg gjorde jobben så jeg sleit med å få opp tempraturen, så det gikk en 2 til 3 døgn før jeg følte at det var så tørt at jeg kunne røre beledningen noe. På vanskelige steder brukte jeg lekter og tynne bord for å hode bekledningen på plass mens det tørket ( himling og runde hjørner ) Skjøytene som ble synelige skar jeg sammen kant i kant som på et vanelig gulvbelegg og etter at det ble skikkelig tørt så fuget jeg med hvit tec7 og vasket med tec7 cleaner ( skottbekledningen var nesten hvit ) Det ble meget bra om jeg skall si det selv Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.