Volvomekanikeren Startet 17.Februar.2010 Del på Facebook Startet 17.Februar.2010 Hellu Jeg er på jakt etter en ''styrepinn'' til mitt knaggratt. Den skal være i metall/stål. Noen av dere lurer sikkert på hav jeg mener, men det er en metall pinn du stikker igjennom rattet med en mutter på bagsiden Lurte på om noen vet hvor jeg kan få tak i dette? evt. om du har en? Her er ett bilde av rattet i båten: Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Tine IV Svart 17.Februar.2010 Del på Facebook Svart 17.Februar.2010 Pinner har jeg ikke sett,med rattkuler har dem i alle bildelebutikker og båtbutikker.En rattkule hos en sånn billig bildele sjappe er vel ok,Biltema har bla .Så dem får du kjøpt overalt ,søk på goggle du ;) eller se på nettbutikken til Biltema ..... Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Volvomekanikeren Svart 17.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Februar.2010 (redigert) Takk skal du ha! Men vet du hva det egentlig heter? Styrekule? Styrepinn? Redigert 17.Februar.2010 av Yanmar 3GMD (see edit history) Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Volvomekanikeren Svart 17.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Februar.2010 Her er hva jeg leiter etter Men syntest den var litt i korteste laget! Skulle hatt en som var litt lengre, så jeg fikk skikkelig tak rundt med hele neven http://www.minitraktor.no/bilder/Hengerkule.jpg Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Ulv I Svart 17.Februar.2010 Del på Facebook Svart 17.Februar.2010 google ordet "rattkule" så får du endel treff :) http://images.google.no/images?hl=no&s...oq=&start=0 var det noe slikt du tenkte på? Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Vegard_F Svart 17.Februar.2010 Del på Facebook Svart 17.Februar.2010 Eller er det hurtigsveiv du mener? Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 17.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Februar.2010 er ikke sanne kuler jeg mener, disse kniper du rundt ratte. jeg mener en sann som på forje bilde eg lå ut, som du borrer hull i rattet, og stikker igjenomm og fester med mutter på baksiden Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Volvomekanikeren Svart 17.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Februar.2010 Vegard_F, der har du hva jeg mener Men litt annen fasong kansje? Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Volvomekanikeren Svart 17.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Februar.2010 Noe lignene denne hadde vært fint Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Retox_93 Svart 17.Februar.2010 Del på Facebook Svart 17.Februar.2010 Sån ein du meiner? Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 17.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Februar.2010 Retox_93, HELT rett!!! Er den til salgs? eller vet du hvor du har fått tak i den? Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Retox_93 Svart 17.Februar.2010 Del på Facebook Svart 17.Februar.2010 (redigert) Nei kjøpte den for et stund siden for 300 kr tror e det var. knaggrattet og hurtigsveiv :) Skal leite litt på nettet å se om e finner ein som er til salgs Redigert 17.Februar.2010 av Retox_93 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 17.Februar.2010 Del på Facebook Svart 17.Februar.2010 (redigert) Kjenner du ingen på "mekken" da, som kan dreie en til deg? Har forøvrig samme type som Retox sjøl, enklere og manøvrere med den på knaggrattet enn uten Redigert 17.Februar.2010 av M/S Bastard (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 17.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Februar.2010 Takk skal du ha! Blir glad vist du finner en M/S, Nei, kjenner ikke noen der Jeg forstår at det er lettere å styre då, derfor eg vil ha en Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
M/S Bastard Svart 17.Februar.2010 Del på Facebook Svart 17.Februar.2010 Jeg syns det er mye lettere ved finmanøvrering ihvertfall. Dumt at du ikke kjente noem på mekken, men det ligger stadig noen ratt med denne styrekula på finn.no Sjekk ut torget på finn Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 17.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Februar.2010 Takk skal du ha Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Sleipner93 Svart 17.Februar.2010 Del på Facebook Svart 17.Februar.2010 Om jeg kjeder meg på skolen en dag kan jeg se om jeg kan få lagt en til deg om du gir meg noen mål av hvordan du vil ha det.. Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 18.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Februar.2010 (redigert) Det hadde vært supert! :) Helst Messing (blankest) Så må den være fin og oval, og være fint pusset på, så jeg slipper å få flis Hehehe Men ca 8 cm lang, og passe tykkelse, sann at jeg får godt tak, at den ikke ''Gir etter/glipper'' nor jeg svinger! wink.gif Redigert 18.Februar.2010 av Yanmar 3GMD (see edit history) Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Volvomekanikeren Svart 18.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Februar.2010 (redigert) Dette er hurtigsveiven vi har ombord på M/S Rover. Ganske identisk til denne hadde vært fint Hurtigsveiven Hurtigsveiven Mutteren på Baksiden Redigert 18.Februar.2010 av Yanmar 3GMD (see edit history) Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.