Jump to content

På leit etter styre kule til knagg ratt!

Volvomekanikeren

Recommended Posts

Hellu :wink:

Jeg er på jakt etter en ''styrepinn'' til mitt knaggratt. Den skal være i metall/stål. :yesnod: Noen av dere lurer sikkert på hav jeg mener, men det er en metall pinn du stikker igjennom rattet med en mutter på bagsiden :smash: Lurte på om noen vet hvor jeg kan få tak i dette? evt. om du har en? :wink:

Her er ett bilde av rattet i båten:

zwl53p.jpg

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Pinner har jeg ikke sett,med rattkuler har dem i alle bildelebutikker og båtbutikker.En rattkule hos en sånn billig bildele sjappe er vel ok,Biltema har bla .Så dem får du kjøpt overalt ,søk på goggle du ;) eller se på nettbutikken til Biltema .....

Tine IV

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Det hadde vært supert! :) Helst Messing (blankest) Så må den være fin og oval, og være fint pusset på, så jeg slipper å få flis :giggle: Hehehe :lol:

Men ca 8 cm lang, og passe tykkelse, sann at jeg får godt tak, at den ikke ''Gir etter/glipper'' nor jeg svinger! wink.gif

Redigert av Yanmar 3GMD (see edit history)

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...