Volvomekanikeren Startet 17.Februar.2010 Del på Facebook Startet 17.Februar.2010 Hei Jeg tenkte det hadde vært interisant og vite hva dere skal i løpet av båt sesongen. Noen planer? Fortell gjerne om steder du har vært der du koste deg og gjærne vill reise igjen! Bilder fra fine steder du har vært er også fint om du kan legge ut Kansje jeg får noen ideer om hvor jeg kan ta med meg kjæresten min i sommer? Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Tine IV Svart 17.Februar.2010 Del på Facebook Svart 17.Februar.2010 Et lite tips bare ,når du skal legge ut en ny tråd kan det være lurt å søke litt først .Søker du her på BP så finner du en tråd om det meste ,som du kansje kan forsette i eller du finner dem svarene du lurer på . Tenkte kansje var greit å nevne dette ........... Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Kaftein ØL Svart 17.Februar.2010 Del på Facebook Svart 17.Februar.2010 Synes det er helt greit med en ny tråd for 2010 sommeren Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 17.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Februar.2010 Takk skal du ha Unødvendig å lage en ny tråd vist det allerede finnes en, det er jeg enig i Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
"Mathilde" Svart 17.Februar.2010 Del på Facebook Svart 17.Februar.2010 (redigert) Tja, jeg får begynne jeg da Yanmar.... I år har vi ingen planer om lengre turer. Tvert om skal vi kose oss i den nære skjærgård når været tilsier det. Har ellers litt andre planer for denne sommeren.... Redigert 17.Februar.2010 av "Mathilde" (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 17.Februar.2010 Del på Facebook Svart 17.Februar.2010 Blir nok først til Strömstad her for å bunkre, for så å stikke ut til Koster. Så blir det over til Norge for å møte kompisen min. Så går turen videre ned mot enten Stavern eller Svenner fyr. Videre går turen mot enten Skien for å treffe andre i klubben, eller gå videre ned Kreppa mot Portør. Til slutt ender turen i Risør og årets trebåtfestival Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Trond mjøs Svart 17.Februar.2010 Del på Facebook Svart 17.Februar.2010 Jeg håper på å få meg en tur Sørover fra Bergen. Turen ned er ikke fastlagt men målet er jo å nå Stavanger. Har litt slekt der nede pluss noen bekjente jeg nylig anlagte meg Trond Sitér dette innlegget Link to post
Voff Svart 17.Februar.2010 Del på Facebook Svart 17.Februar.2010 Ikke for å være pirkete men overskriften din er helt meningsløs . Jeg måtte lese siste setninga i inlegget for å skjønne meninga. Det heter Hvor skal du til sommeren. Sitér dette innlegget Link to post
sjøman Svart 17.Februar.2010 Del på Facebook Svart 17.Februar.2010 På sjøen! Sitér dette innlegget Link to post
Kaftein ØL Svart 17.Februar.2010 Del på Facebook Svart 17.Februar.2010 Vi reiser nok direkte til skagen for å "toppe" tankene før vi reiser øst eller vestover. Har veldig lyst til å utforske vestlandet og nordsjøen denne sommeren også, men det avhenger av hvor lang ferie vi får ordnet og hvordan det passer med resten av matrosene. Sitér dette innlegget Link to post
Sande (exSkjælø) Svart 17.Februar.2010 Del på Facebook Svart 17.Februar.2010 Sannsynligvis nordover Hvor langt nord avhenger av litt av tiden vi vil ha til rådighet. Sitér dette innlegget Sandefjords hjemmeside Mvh Lena Link to post
tom-ass Svart 17.Februar.2010 Del på Facebook Svart 17.Februar.2010 Har tatt med båten fra Storsjøen til Saltvannet de siste årene, og innvisterte i ny skute nå i høst og har gledet meg til ny saltvannstur i 2010. Men nå er jeg plutselig blitt singel igjen, og er veldig usikker på alt sammen, både ferie og båt! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Sjarkens venn Svart 17.Februar.2010 Del på Facebook Svart 17.Februar.2010 Sommerjobb på reketråler, og selvsagt noen flotte turer med sjarken! Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 17.Februar.2010 Del på Facebook Svart 17.Februar.2010 Flott å reise på ferie å båt og være singel da.. Hatt 3 single sommere i båt jeg, og det er en befrielse. Greit å legge ferien etter hva en selv vil, og etter hvordan ens egen livssituasjon er. Kan dra på pøbben om kvelden å se på hva en vil uten kommentarer Har tatt med båten fra Storsjøen til Saltvannet de siste årene, og innvisterte i ny skute nå i høst og har gledet meg til ny saltvannstur i 2010. Men nå er jeg plutselig blitt singel igjen, og er veldig usikker på alt sammen, både ferie og båt! Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
baatsman Svart 17.Februar.2010 Del på Facebook Svart 17.Februar.2010 Vel Tom-Ass Hiv båten i saltvannet i år også. Skikkelig skute fortjener skikkelig vann. Det er hjelp å få over alt. Noen md til så kommer lysten. Men nå kan det føles mørkt. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Volvomekanikeren Svart 17.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Februar.2010 Voff, Nor noen spør deg om Hva du skal i sommer, er det unormalt?? NEI! Hva skal du til sommeren? jo, jeg skal på ferie.. Det er helt normalt og spørre det spørsmålet.. Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
:båt1 Svart 17.Februar.2010 Del på Facebook Svart 17.Februar.2010 den splitttter nye dama gleder seg vilt til flotte ferieturer men den nye skuta som skal kjøpes inn . første tur går nedover svenskekysten for så å gå over til skagen og hjem over skagerak, blir en dag hjemme for å utveksle historier og vaske klær for å så gå nedover mot Risør innom Stathelle og så se på plankebåtfestivalen, hjem igjen og siste langtur går mot !Oslo! merklig nok men vi fant ut at vi måtte en tur bare for å ha gjort det. gleder meg massssse!!! Sitér dette innlegget Link to post
roeren Svart 17.Februar.2010 Del på Facebook Svart 17.Februar.2010 Hadde tenkt å kommentere Voffs innlegg, men Yanmar 3 GMD klarte det sjøl! Her øst for Kristiansand blir det helt sikkert en (eller flere?) tur forbi/innom båtstedet i Vesterfjorden (Kjerkesund, sier noen, men det er bare selve utløpet som heter dét (og Kjerkesund heter IKKE "Nåløyet"!)), og dessuten til Buholmsanden. Stokksundet er jo en perle, men der er nå rent for mye båter! Ellers er holmene midt i kvåsefjorden også flotte - men bare i svært smul sjø! Se bare på disse jettegrytene på Brattholmen i Kvåsefjorden: Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 17.Februar.2010 Del på Facebook Svart 17.Februar.2010 Forhåpentligvis kose meg i båten med fint vær på Sørlandet. Ser gjerne at vi år tar det helt med ro. Sitér dette innlegget Link to post
Noflow Svart 17.Februar.2010 Del på Facebook Svart 17.Februar.2010 hvis alt går som planlagt skal jeg jobbe litt og ellers ha masse moro og leve livet i båten jeg sannsynligvis får kjøpt før sommern, hvilken det blir er fortsatt uvisst... Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 17.Februar.2010 Del på Facebook Svart 17.Februar.2010 hva slags båt kikker du på??? Sitér dette innlegget Link to post
Noflow Svart 18.Februar.2010 Del på Facebook Svart 18.Februar.2010 alt mulig :) Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 18.Februar.2010 Del på Facebook Svart 18.Februar.2010 snekke eller??? Sitér dette innlegget Link to post
Noflow Svart 18.Februar.2010 Del på Facebook Svart 18.Februar.2010 nja, vil heller ha noe litt raskere og mindre Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 18.Februar.2010 Del på Facebook Svart 18.Februar.2010 ja noen må jo det å Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.