Jump to content

Hva skal du til sommeren?

Volvomekanikeren

Recommended Posts

Hei :wink: Jeg tenkte det hadde vært interisant og vite hva dere skal i løpet av båt sesongen. Noen planer? Fortell gjerne om steder du har vært der du koste deg og gjærne vill reise igjen! :wink: Bilder fra fine steder du har vært er også fint om du kan legge ut :wink:

Kansje jeg får noen ideer om hvor jeg kan ta med meg kjæresten min i sommer? :yesnod:

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Et lite tips bare ,når du skal legge ut en ny tråd kan det være lurt å søke litt først .Søker du her på BP så finner du en tråd om det meste ,som du kansje kan forsette i eller du finner dem svarene du lurer på . Tenkte kansje var greit å nevne dette ...........

Tine IV

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Blir nok først til Strömstad her for å bunkre, for så å stikke ut til Koster. Så blir det over til Norge for å møte kompisen min. Så går turen videre ned mot enten Stavern eller Svenner fyr. Videre går turen mot enten Skien for å treffe andre i klubben, eller gå videre ned Kreppa mot Portør. Til slutt ender turen i Risør og årets trebåtfestival :flag:

Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter

Flott å reise på ferie å båt og være singel da.. Hatt 3 single sommere i båt jeg, og det er en befrielse. Greit å legge ferien etter hva en selv vil, og etter hvordan ens egen livssituasjon er. Kan dra på pøbben om kvelden å se på hva en vil uten kommentarer :sailing:

Har tatt med båten fra Storsjøen til Saltvannet de siste årene, og innvisterte i ny skute nå i høst og har gledet meg til ny saltvannstur i 2010. Men nå er jeg plutselig blitt singel igjen, og er veldig usikker på alt sammen, både ferie og båt! :sad:

Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter

den splitttter nye dama gleder seg vilt til flotte ferieturer men den nye skuta som skal kjøpes inn :yesnod:.

første tur går nedover svenskekysten for så å gå over til skagen og hjem over skagerak, blir en dag hjemme for å utveksle historier og vaske klær for å så gå nedover mot Risør innom Stathelle og så se på plankebåtfestivalen, hjem igjen og siste langtur går mot !Oslo! merklig nok men vi fant ut at vi måtte en tur bare for å ha gjort det. :cheers:

gleder meg massssse!!!

Hadde tenkt å kommentere Voffs innlegg, men Yanmar 3 GMD klarte det sjøl!

Her øst for Kristiansand blir det helt sikkert en (eller flere?) tur forbi/innom båtstedet i Vesterfjorden (Kjerkesund, sier noen, men det er bare selve utløpet som heter dét (og Kjerkesund heter IKKE "Nåløyet"!)), og dessuten til Buholmsanden. Stokksundet er jo en perle, men der er nå rent for mye båter!

Ellers er holmene midt i kvåsefjorden også flotte - men bare i svært smul sjø!

Se bare på disse jettegrytene på Brattholmen i Kvåsefjorden:

cimg2830_jettegryter_brattholmen.jpg

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...