Astor Startet 3.August.2004 Link til dette innlegget Startet 3.August.2004 Har kjøpt ny båt med en varmer som ikke virker. Hvem på Østlandet reparer Webastovarmere? Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Brum Svart 3.August.2004 Link til dette innlegget Svart 3.August.2004 Her har du i hvertfall en! http://www.webasto.no/ - tlf: 66 76 09 00 Kolberg Caspary Gartulerer med ny båt og lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 3.August.2004 Link til dette innlegget Svart 3.August.2004 Hvem på Østlandet reparer Webastovarmere?Her er hva jeg har notert meg, en gang for lenge siden: Webasto Dieselvarmer HL24 – id 112 508 (Importør Colberg Caspari – Røykenvn. 18, 1386 Asker, tel.: 66 76 09 10) – forhandler i Fredrikstad er Ragnar Ringstad (Volvo) – Service og reparasjoner (har også deler) tas av Sarpsborg Autoelektro tel.: 901 63 275 P.S.: Sarpsborg Autoelektro har et "rullende verksted" og tar service ombord! Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Astor Svart 3.August.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2004 Takk Brum og Walter! Da skal jeg få skikk på den gamle brenneren som står i nybåten. Selv om det er fine netter nå vet vi at det fort blir rått ombord. Og da er varmeren god å ha i orden. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Walter_S Svart 3.August.2004 Link til dette innlegget Svart 3.August.2004 ......Da skal jeg få skikk på den gamle brenneren som står i nybåten.....Det første å sjekke er glødepluggen. Det kan også være så enkelt som lite strøm / for liten tverrsnitt på kabelen til Webasto'en - den er var for spenningsfall........ ......og så har du den optiske flammevakten som kutter dieselen (er en vanlig feil), også har du en termosikring,.....Lykke til! Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.