Jump to content

Hvem reparer Webasto-varmere?


Astor

Recommended Posts

Hvem på Østlandet reparer Webastovarmere?

Her er hva jeg har notert meg, en gang for lenge siden:

 

Webasto Dieselvarmer HL24 – id 112 508 (Importør Colberg  Caspari – Røykenvn. 18, 1386 Asker, tel.: 66 76 09 10) – forhandler i Fredrikstad er Ragnar Ringstad (Volvo) – Service og reparasjoner (har også deler) tas av Sarpsborg Autoelektro tel.: 901 63 275

 

P.S.: Sarpsborg Autoelektro har et "rullende verksted" og tar service ombord!  :smiley:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

......Da skal jeg få skikk på den gamle brenneren som står i nybåten.....

Det første å sjekke er glødepluggen. Det kan også være så enkelt som lite strøm / for liten tverrsnitt på kabelen til Webasto'en - den er var for spenningsfall........  :flag:  ......og så har du den optiske flammevakten som kutter dieselen (er en vanlig feil), også har du en termosikring,.....

Lykke til!

:flag:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...