Honduras Startet 19.Februar.2010 Link til dette innlegget Startet 19.Februar.2010 På min Polar er det brukt en kantlist på innredningen jeg antar flere båter fra 70-tallet har hatt. Har sjekket både med Polar, Parmaplast osv men ingen vet hvor jeg får tak i riktig list. Den ser slik ut: Sort plast. Trenger noen løpemeter. Noen som vet hvor jeg får tak i denne? Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
free Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 Ring til Herholdt Andersen i tønsberg å spør der, har sett den listen der men det er en god stund siden. Sitér dette innlegget Link to post
Miss Amalie Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 Kanskje de har noe? Her har jeg lett og funnet tidligere. link Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.