sailor Startet 21.Februar.2010 Del på Facebook Startet 21.Februar.2010 Hei. Vurderer å kjøpe denne kikkerten fra Seatronic i 50-års presang til ein kompis. Får ikkje prøvd kikkerten sjølv, så eg lurer på om det er nokon som har erfaringer med denne. Prisen ser ut til å vere OK. Link Sitér dette innlegget Link to post
Haba Svart 21.Februar.2010 Del på Facebook Svart 21.Februar.2010 Jeg har den, men uten peilekompass, og er godt fornøyd. Grei nok for vanlig fritidsbruk. Sitér dette innlegget Link to post
Tilde Svart 21.Februar.2010 Del på Facebook Svart 21.Februar.2010 Det er en egen kikkerttråd på forumet hvor det er omtalt mange kikkerter. Ser ut til at Fujinon stort sett får gode skussmål fra de som har dette merket. Sitér dette innlegget Link to post
GeirKS Svart 21.Februar.2010 Del på Facebook Svart 21.Februar.2010 Jeg har hatt en. Optisk sett er den helt ok for prisen etter min vurdering, men dessverre tålte den ikke et fall på 35-40cm fra cockpitkarmen og ned på benken. Det er godt mulig jeg var veldig uheldig med min, statistikkgrunnlaget er jo litt tynt. GeirKS Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.