Jump to content

No kan sommeren snart komme.. Er ikke du lei av vinter?

Volvomekanikeren

Recommended Posts

Har sett du ligger på land Mariell :flag:

Tar en tur bortom en dag og ser om du er på plass :yesnod:

Hyggelig det.

Er stort sett i båten på dagtid. Weber'n går og kaffen er klar.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Flere som begynner å bli bekymret for båtpåsken?

Det har jeg vært lenge nå. I fjor var første mulighet for seiling for meg 28.mars. I år starter jeg påskeferien 26.mars og det er ikke akkurat mindre is i år. Akkurat nå driver kong vinter å isolerer isen med masse snø også, så jeg har vel innfunnet meg med at det blir påskeferie i boblehavn i år.... Æsj...

RSL

NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening

I Natt/dag har det vært ''Snøstorm'' på Vestlandet... Snødd i ett sett.. Måtte ned å måke snø av båten som lå under 15cm Snø..

Noen bilder:

2qn4e8p.jpg

if90gi.jpg

k1b3ia.jpg

BARE 20 MIN. ETTER EG MÅKTE DEN, SÅ DEN SANN UT IGJEN:

nr0lsi.jpg

2m2gnph.jpg

MEN BRA JEG HAR GOD UTSIKT NED TIL BÅTEN SÅ JEG KAN FØLGE MED DEN HELE TIDEN :wink:

14ddke1.jpg

:flag:

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Har komt eindel snø idag ja, og meir skal det visst komme. Båten blir sjøsatt på torsdag og neste helg skal det seiles strekningen Portsmouth-Ramsgate.

Og eg er DRITTLEI snø og kulde. Men det er eg førsåvidt allerede i oktober og bare tenker tanken på snø.

BOAT = Bail Out Another Thousand

Hehehe.. Kansje det ja :giggle: Men no er vi lei!" Greit nok at det er mye sol og fint vær på vinteren. Men kulda tar knekken på oss nor vi er på sjøen + Masse extra arbeid med å måke båten heile tiden! SOMMER OG SOL E MYE BEDRE! :flag:

Han er alldri nede og måker snø! -_- Jeg blir litt oppgitt nor jeg ser alle andre i havnen som ikke er og passer på båtene sine! han bruker vell båten 10 ganger i året, så hva den ligger der for er jeg ikke sikker på :giggle:

Dette var en god ide til etterfølgelse, så kommer sommeren snart skal dere se.

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20805428

Haha, priceless :giggle:

Det er jo typisk da, her stikker jeg å kjøper meg båt, stresser for å få den til Bergen slik at jeg kan bruke den litt før sesongen begynner....så får vi den mest snørike vinteren i manns minne :lol: . Ikke akkurat seilvær nei.

Men du må endelig ta bilder av marinaen ofte, det er en veldig enkel måte for meg å sjekke båten min (har den eneste seilbåten der). Egentlig skulle jeg ut og måke i dag, men tiden løp rett og slett ifra meg. Så jeg får ta det i morgen. Utifra bildet ser det ikke ut som jeg trenger å bekymre meg heller. Takk for det :yesnod:

Trond

kan egentlig ikke huske å hatt en så flott vinter her på karmøy på lenge, pleier vel som regel å regne å blåse stiv kuling hele høsten og vinteren her. så takke meg til litt snø og kaldt. var ute med båten en tur på fredag, fantastisk flott dag på sjøen, ett par minus grader, klar vær og hele karmsundet lå som ett speil, helt til jeg kom med hekksjøen min :tongue: .

men satser jo på en flott å varm sommer i og med at vi har hatt en så kald vinter :smiley:

Gir max og auke itte kvart

Hehe.. Måtte jo ha seilebåten med på bilde å :wink: Jeg kan ta og koste av båten din imorgen, så slipper du å ta deg bryet ut her.. Hvor bor du egentlig? for Onkelen min (Helge Sandtorv, eier av NB Marinen som ligger vedsiden av min) spurte om eg kunne måke hanns båt, så når jeg først er igang, er det ikke noe problem å hjelpe deg heller :wink:

-Martin (Hjelpsom unngdom) :giggle:

Redigert av Yanmar 3GMD (see edit history)

Jeg er ikke lei av vinteren. :smiley: Som jeg fortalte i en annen tråd i går, har jeg sjelden eller aldri brukt båten så mye som denne vinteren på grunn av det flotte

Er ikke noe vits for deg å syte, da du ikke har noe å syte av. :lol:

Vi må få syte litt veit du, for da gleder vi oss enda mer til sommeren. :wink:

[quote name=(Og når det kommer til klaging og syting, føler jeg østlendinger er flinke til det i andre sammenhenger også. Hvem har vel ikke følt seg flau på østlendingers vegne under ferieopphold i utlandet hvor de syter og klager over den minste ting. :lol: )

Litt urettferdig nå kanskje??? :lol:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...