Mariell Svart 22.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2010 Har sett du ligger på land Mariell Tar en tur bortom en dag og ser om du er på plass Hyggelig det. Er stort sett i båten på dagtid. Weber'n går og kaffen er klar. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Lagavulin Svart 22.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2010 Ser stygt ut med tanke på påsken og utslipp 1.april.. Kulden varer ut februar.. minst! Flere som begynner å bli bekymret for båtpåsken? Sitér dette innlegget Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
RSL Svart 22.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2010 Flere som begynner å bli bekymret for båtpåsken? Det har jeg vært lenge nå. I fjor var første mulighet for seiling for meg 28.mars. I år starter jeg påskeferien 26.mars og det er ikke akkurat mindre is i år. Akkurat nå driver kong vinter å isolerer isen med masse snø også, så jeg har vel innfunnet meg med at det blir påskeferie i boblehavn i år.... Æsj... RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Volvomekanikeren Svart 22.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2010 I Natt/dag har det vært ''Snøstorm'' på Vestlandet... Snødd i ett sett.. Måtte ned å måke snø av båten som lå under 15cm Snø.. Noen bilder: BARE 20 MIN. ETTER EG MÅKTE DEN, SÅ DEN SANN UT IGJEN: MEN BRA JEG HAR GOD UTSIKT NED TIL BÅTEN SÅ JEG KAN FØLGE MED DEN HELE TIDEN Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
JGH Svart 22.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2010 Har komt eindel snø idag ja, og meir skal det visst komme. Båten blir sjøsatt på torsdag og neste helg skal det seiles strekningen Portsmouth-Ramsgate. Og eg er DRITTLEI snø og kulde. Men det er eg førsåvidt allerede i oktober og bare tenker tanken på snø. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Mulligan Svart 22.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2010 Har komt eindel snø idag ja, og meir skal det visst komme. Jeg tror snøen faller for å minne Vestlendinger på at de bor i Norge. Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 22.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2010 Hehehe.. Kansje det ja Men no er vi lei!" Greit nok at det er mye sol og fint vær på vinteren. Men kulda tar knekken på oss nor vi er på sjøen + Masse extra arbeid med å måke båten heile tiden! SOMMER OG SOL E MYE BEDRE! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
JGH Svart 22.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2010 Jaja, er nå mindre snø iår enn me er vant med, men kommer seg vel. Men har vore mykje kaldare i vinter enn før. Men er grønt og fint i England der båten er. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Volvomekanikeren Svart 22.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2010 hehe Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
marvz Svart 22.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2010 Jeg er sikker på at mange av oss venter på sommeren, så vi kan gå roing våre båter og ikke bare bli sittende fast med snøhvit feltet Sitér dette innlegget Link to post
lgboat Svart 22.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2010 Ser han ved siden av deg ligger uten kalesje (NB'en), er han nede og måker ut snø fra akterdørken? Hvis ikke kan han få frostsprening i dreneringene når det blir vår (frost/tining/frost osv). Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 22.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2010 Han er alldri nede og måker snø! -_- Jeg blir litt oppgitt nor jeg ser alle andre i havnen som ikke er og passer på båtene sine! han bruker vell båten 10 ganger i året, så hva den ligger der for er jeg ikke sikker på Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
mingebretsen Svart 22.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2010 (redigert) Nå kommer sommeren, hvertfall til Kr.Sand om værmeldingen stemmer Da tiner isen innen jeg skal seile over til danmark i påska Redigert 22.Februar.2010 av mingebretsen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
solbris Svart 22.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2010 Inge fare for vår.Gammalt vermerke sierat slik været var den 21 skal være i syv uker Sitér dette innlegget Link to post
mingebretsen Svart 22.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2010 Neinei, hysj! ;) Her må vi være positive Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 22.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2010 Tsja.. Ka skal vi si for Bergen? Tempen går jo søren meg ikke over til pluss.... Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
M/S Bastard Svart 22.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2010 Heldiggriser, hadde det bare vært så mildt her, måler 12,5 minus her nå. Fenderne mine har frysi fast i isen slik at båten har fått litt slagside, men kappet fendertauene så håper jeg båten retter seg i morgen Sitér dette innlegget Link to post
TB2855 Svart 22.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2010 Dette var en god ide til etterfølgelse, så kommer sommeren snart skal dere se. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20805428 Sitér dette innlegget Halco 29 1992 - 2007 Bayliner 2855 2007 - ? CB 66 Racer + div. hver onsdag Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis. Link to post
Trond mjøs Svart 22.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2010 Dette var en god ide til etterfølgelse, så kommer sommeren snart skal dere se. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20805428 Haha, priceless Det er jo typisk da, her stikker jeg å kjøper meg båt, stresser for å få den til Bergen slik at jeg kan bruke den litt før sesongen begynner....så får vi den mest snørike vinteren i manns minne . Ikke akkurat seilvær nei. Men du må endelig ta bilder av marinaen ofte, det er en veldig enkel måte for meg å sjekke båten min (har den eneste seilbåten der). Egentlig skulle jeg ut og måke i dag, men tiden løp rett og slett ifra meg. Så jeg får ta det i morgen. Utifra bildet ser det ikke ut som jeg trenger å bekymre meg heller. Takk for det Trond Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 22.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2010 Tror jeg vender snuta sydover jeg... fy f også.. http://www.storm.no/nyheter/forbered-deg-p...er-3142853.html Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
grønningen Svart 22.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2010 kan egentlig ikke huske å hatt en så flott vinter her på karmøy på lenge, pleier vel som regel å regne å blåse stiv kuling hele høsten og vinteren her. så takke meg til litt snø og kaldt. var ute med båten en tur på fredag, fantastisk flott dag på sjøen, ett par minus grader, klar vær og hele karmsundet lå som ett speil, helt til jeg kom med hekksjøen min . men satser jo på en flott å varm sommer i og med at vi har hatt en så kald vinter Sitér dette innlegget Gir max og auke itte kvart Link to post
Volvomekanikeren Svart 22.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2010 (redigert) Hehe.. Måtte jo ha seilebåten med på bilde å Jeg kan ta og koste av båten din imorgen, så slipper du å ta deg bryet ut her.. Hvor bor du egentlig? for Onkelen min (Helge Sandtorv, eier av NB Marinen som ligger vedsiden av min) spurte om eg kunne måke hanns båt, så når jeg først er igang, er det ikke noe problem å hjelpe deg heller -Martin (Hjelpsom unngdom) Redigert 22.Februar.2010 av Yanmar 3GMD (see edit history) Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Tom Rør Svart 22.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2010 Jeg er ikke lei av vinteren. Som jeg fortalte i en annen tråd i går, har jeg sjelden eller aldri brukt båten så mye som denne vinteren på grunn av det flotte Er ikke noe vits for deg å syte, da du ikke har noe å syte av. Vi må få syte litt veit du, for da gleder vi oss enda mer til sommeren. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 22.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2010 [quote name=(Og når det kommer til klaging og syting, føler jeg østlendinger er flinke til det i andre sammenhenger også. Hvem har vel ikke følt seg flau på østlendingers vegne under ferieopphold i utlandet hvor de syter og klager over den minste ting. ) Litt urettferdig nå kanskje??? Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 22.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2010 Jeg har mye og syte for nor det gjelder vinter... Spesielt nor det e uvannt for oss og ha en så LAAAAAAANNNGGGGG og kald vinter BRRRRRR Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.