Jump to content

baatplassens fotokonkurranse 2004


bliss X

Recommended Posts

Båtsesongen er langt fra over, men vi starter nå

 

baatplassens store fotokonkuranse 2004.

Alle (inklusive meg selv) kan delta med intill 3 bilder hver. Fristen for innlevering av bilder er satt til 20. september. Deretter vil de beste bildene bli plukket ut til en finale, der alle kan stemme på sin favoritt. Bildene skal være relatert til båtliv, de skal være egenprodusert (ikke noe juks), og de skal ikke tidligere ha vært publisert på baatplassen.

 

Hvert bilde skal ha en kort tittel, og det skal postes i denne tråden. Alle bilder skal ligge på baatplassen serveren - noe som også medfører at man må ta hensyn til begrensingen på filstørrelsen (50kb).

 

Beste fotograf vil få en flott premie (ikke vimpel, T skjorte e.l), men hva premien består av kommer vi tilbake til når finalen nærmer seg.  :eek:

 

Så med dette erkærer jeg herved baatplassens fotokonkuranse 2004 for åpnet.

 

:sailing:

Lasse

Link to post
Share on other sites

Sender et bilde fra Sydney Boat Show 2004. Her nede er det jo midt på vinteren men fordelen er at utendørs båtutstillinger fungerer fint allikevel. Utstillingen hadde 90.000 tilskuere

300 utstillere i 6 haller på til sammen 28.000 kvadratmeter

60 utstillere i 800 meter lang marina med 235 båter på vannet. Snakk om paradis !

Ha en fortsatt god sommer der hjemme  :rolleyes:

8

Link to post
Share on other sites

Foreløpig bidrar jeg med dette bildet

24

Bilde

 

"Inn fra havet" knipset fredag 23 juli ca klokken 21:30 utenfor Søsterøyene i Ytre Oslofjord.

 

Tipper det blir mange solnedganger i denne fotokonkurransen, så her er mitt bidrag!

25

Bilde

 

Tittel:"Glødende vann"

Bildet er tatt fra Jutholmen syd for Kostersundet mandag 26 juli.

 

Alle mann i arbeid for å berge en splitter ny 42 foter som lå og gnagde i fjellet da vinden passerte 17 m/s søndag 25 juli. Dette bildet er også fra Jutholmen, og alt gikk bra med båt og mannskap.

26

Bilde

 

Tittel: "42 fot veier mye!"

 

Jon_P

AL-TEC

al-tec.no

Link to post
Share on other sites

Denne har jeg jobbet hardt med med å få forminsket ned til 50kb for det var ikke lett når bildet opprinnelig er på over 1mb!

 

Uansett bildet har jeg kalt Gammel Dansk!

33a

Bilde

 

Vi gjerne takke Lasse for hjelpen med å komprimeringen!

 

Og denne greide jeg ganske greit å komprimere med en modul i PhotoShop jeg snublet over her om dagen!

 

Bildet har jeg valgt å kalle solnedgang på Lera

33b

Bilde

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...