jo_no Startet 21.Februar.2010 Del på Facebook Startet 21.Februar.2010 Da passasjersetet er i høyeste laget, kunne det være greit med en fot-skammel fant vi ut.. Og dørkfiner kan brukes til så mangt. ---og så verker jeg i fingrene etter å få gjort litt båt-ting Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 21.Februar.2010 Del på Facebook Svart 21.Februar.2010 Utrolig Fin!!! Dette kalles Gjennbruk på godt Norsk! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
index Svart 21.Februar.2010 Del på Facebook Svart 21.Februar.2010 En sånn skulle jeg også hatt! Slik førerplassen er utformet hos meg har jeg kun fothviler til en fot! Og med en slik løs krakk kunne jeg fått andre foten opp på samme høyde. Her må det snekres, ja... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.