Jump to content

Spørsmål ang. innfelt lys i motorkasse.

Volvomekanikeren

Recommended Posts

Tenkte faktisk på det :giggle: hadde vært utroligt kult! men då måtte jeg jo nesten laget motorlokk i hærdet glass (ikke umuligt å få til) for og vise det frem :giggle: Men har ikke så mye penger no, får meg jobb etter sommerferien (opplæring i bedrift) så då skal dette være førsteprioritert! :wink:

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Ja, glass i motorlokket er tøft. Eg har motorkasselokket mykje av når eg kjøyre. Så eg treng ikkje glass i lokket. :smiley:

Visst vi først skal ha lys her og der. Så ville eg ha hatt grønt lys inne i veivhuset! :lol::giggle:

Så lenge vi har lanterne, lysi taket og gjerne ein lyskastar så klarer vi oss. Men det er jo tøft med litt ekstra foton utstråling! :cool:

Norsk motorhistorie --> Still going strong :smiley:

josefsen, det har jeg ikke tenkt på :giggle: Og tror ikke jeg skal tenke på det heller :lol:

Diesel, Det er sant det! Både bra og gøyt og holde ett øye til motoren innimellom. Nor jeg får meg ny motor skal no jeg sjekke hvært 30min etter lekasje o.s.v :yesnod: men jeg har dobbel isolasjon i min motorkasse, og har pjåtet inni alle plasser der det ikke er. Så er stille ombord i min båt :wink:

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...