Volvomekanikeren Startet 23.Februar.2010 Del på Facebook Startet 23.Februar.2010 Hei Har ett lite spørsmål her Sitter og ser på dette LED lyset her, og lurte på om dette gikk ann og felle inn i motorkasse/lokk i og med at dette gjærne kommer til og bli trakkett litt på http://biltema.no/no/Bat/12-V/Innvendig-be...belysning-12-V/ -Martin Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Volvomekanikeren Svart 24.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Februar.2010 Ingen som har en mening om dette nei Eller hu? Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
:båt1 Svart 24.Februar.2010 Del på Facebook Svart 24.Februar.2010 vil du ha det inni eller på toppen av motorlokket??? Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 24.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Februar.2010 på toppen så de lyser oppover Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Bearded Beast Svart 24.Februar.2010 Del på Facebook Svart 24.Februar.2010 tåler ikkje å bli tråkka på de lysa der. Bare noe skramleplast.. Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 24.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Februar.2010 Oki Syntest det hadde vært kult med en ''Lys stripe '' ned til lugaren Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Double Weber Svart 24.Februar.2010 Del på Facebook Svart 24.Februar.2010 Du får egne typer led lys som er til å trå på. Slike som brukes på trappetrinn etc. Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
Volvomekanikeren Svart 24.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Februar.2010 Vet du hvor jeg får tak i sanne? Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Double Weber Svart 24.Februar.2010 Del på Facebook Svart 24.Februar.2010 HER finner du en del. Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
Volvomekanikeren Svart 24.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Februar.2010 Denne ser vell grei ut: http://www.ledteknikk.no/product_info.php?...de697271fd68a43 Er dette netthandel? eller har de butikker? Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Volvomekanikeren Svart 24.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Februar.2010 Bestillte 3 av denne: http://www.ledteknikk.no/product_info.php?...products_id=387 De BØR gå Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Double Weber Svart 24.Februar.2010 Del på Facebook Svart 24.Februar.2010 Tror de er en ren nettbutikk. Send en mail og spør. Jeg handlet led lys av de når jeg pusset opp min båt. Veldig fornøyd med priser, kvlitet og leveringstid. Fikk også med på kjøpet noen prøver av nye produkter. Bl.a vantette led lys. Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
Volvomekanikeren Svart 24.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Februar.2010 Jeg bestillte som post oppkrav for og være på den sikkre siden 3 stk. kom på 222,- En grei pris syntest no jeg Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Diesel248 Svart 24.Februar.2010 Del på Facebook Svart 24.Februar.2010 Det blir stiligt det med lysstripe inne i båten. Du skal vel ikkje ha neonlys inne i motorkassa? Sitér dette innlegget Norsk motorhistorie --> Still going strong Link to post
Volvomekanikeren Svart 24.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Februar.2010 Tenkte faktisk på det hadde vært utroligt kult! men då måtte jeg jo nesten laget motorlokk i hærdet glass (ikke umuligt å få til) for og vise det frem Men har ikke så mye penger no, får meg jobb etter sommerferien (opplæring i bedrift) så då skal dette være førsteprioritert! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
josefsen Svart 24.Februar.2010 Del på Facebook Svart 24.Februar.2010 Du har ikke tenkt på undervannsbelysning da? det er jo bare døds tøft Sitér dette innlegget Windy 22 Sport, 350 Mag mpi www.ulyd.net Link to post
M/S Bastard Svart 24.Februar.2010 Del på Facebook Svart 24.Februar.2010 Plexiglass kan jo brukes Sitér dette innlegget Link to post
Diesel248 Svart 24.Februar.2010 Del på Facebook Svart 24.Februar.2010 Ja, glass i motorlokket er tøft. Eg har motorkasselokket mykje av når eg kjøyre. Så eg treng ikkje glass i lokket. Visst vi først skal ha lys her og der. Så ville eg ha hatt grønt lys inne i veivhuset! Så lenge vi har lanterne, lysi taket og gjerne ein lyskastar så klarer vi oss. Men det er jo tøft med litt ekstra foton utstråling! Sitér dette innlegget Norsk motorhistorie --> Still going strong Link to post
enter4u Svart 24.Februar.2010 Del på Facebook Svart 24.Februar.2010 Diesel. Hvorfor kjører du uten motorlokk? Bråker det ikke ille da??? Jeg vil ha det så stille som mulig, så jeg har isolert som bare f... Sitér dette innlegget Link to post
Diesel248 Svart 24.Februar.2010 Del på Facebook Svart 24.Februar.2010 Det er fordi eg liker og sjå motoren Men det er for det meste på, men ein liten titt per 5.minutt kan skje. Sitér dette innlegget Norsk motorhistorie --> Still going strong Link to post
:båt1 Svart 24.Februar.2010 Del på Facebook Svart 24.Februar.2010 enig med diesel det er gøy å se på motoren Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 27.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Februar.2010 josefsen, det har jeg ikke tenkt på Og tror ikke jeg skal tenke på det heller Diesel, Det er sant det! Både bra og gøyt og holde ett øye til motoren innimellom. Nor jeg får meg ny motor skal no jeg sjekke hvært 30min etter lekasje o.s.v men jeg har dobbel isolasjon i min motorkasse, og har pjåtet inni alle plasser der det ikke er. Så er stille ombord i min båt Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
tomeriks Svart 27.Februar.2010 Del på Facebook Svart 27.Februar.2010 Spennende prosjekt du har Men kan de lysene du har kjøpt trås på?? Ser nemlig ikke slik ut. Ser ut som at det er tynn plast, og at de er til å montere i opptrinn osv i trappetrinn. Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 27.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Februar.2010 (redigert) Håper no det Eller så får jeg bruke de en annenplass.. Og kjøpe de andre som tåler at en bil kjører over de. Men kostet en god del mere hehe Redigert 27.Februar.2010 av Sjømann.22 (see edit history) Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
free Svart 27.Februar.2010 Del på Facebook Svart 27.Februar.2010 her er den du helst burde satset på Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.