Volvomekanikeren Svart 27.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2010 Så ikke så gale ut den der nei Men tror det blir litt for mye. Vil helst bare ha ett rundt lys! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Hobby 430 Sport Svart 27.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2010 Skal du ha lys i lokket?? hvordan løser du problemstillingen når lokket skal av? skal du bruk kontakter på de då? Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Volvomekanikeren Svart 27.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2010 Kontaktene skal gå under isolasjonen, ned til koblingsboks og opp til bryterpanel. Tanken var å sette hengsler på lokket, og en pumpe som holder den oppe, vist jeg ikke bare lager til en pinn jeg setter i ett spor ned i motorkassen. Tenkte noe lignene dette: Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Volvomekanikeren Svart 27.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2010 (redigert) Men hadde vært en fordel og fått lokket av innimellom. så kan være jeg går for hurtig koblinger Redigert 27.Februar.2010 av Sjømann.22 (see edit history) Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Bearded Beast Svart 28.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2010 hva med å bruke en sigarettkobling ? hanpluggen på ledningane til lyset. Lett å koble til/fra og idiotsikkert. Samt du kan også bruke uttaket i motorrommet til f.eks en 12v lysrørshåndlampe eller annen lykt om du skulle trenge å lyse litt i motorrommet. eller til en elektrisk oljepumpe elr ka man nå skulle trenge. Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 28.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2010 Tror ikke det... Skal koble vanntette lys i motorrom, så trenger ikke det. Har også bøyelig lys i skap ved siden av motorrom... Tror jeg går for vanlig kobling til display med av/på bryter Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Bearded Beast Svart 28.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2010 jaja var bare istedenfor desse kabelskoa eg meinte det. En tanke bare.. Du skal ha desse innkapsla diodelysa fra biltema da eller? http://www.biltema.no/Bat/12-V/Innvendig-b...belysning-12-V/ Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 28.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2010 Se der ja Tar og kjøper noen av disse i blå til motorlokket, så kan eg bruke de eg har bestilt på siden av motorkassen Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
-Luna- Svart 28.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2010 Og Sjømann, vi må få noen bilder! Kjekt å lese om hva andre driver med i båten nå på vinterstid. Sitér dette innlegget Joda 24 T m/49Hk P4.108 Åpen båt m/15Hk Yamarin 5150BR 80Hk Yamaha Nimbus 3000 VP TAMD41P 192Hk Skorgenes Sonic 375 Link to post
Diesel248 Svart 28.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2010 Og Sjømann, vi må få noen bilder! Kjekt å lese om hva andre driver med i båten nå på vinterstid. Ja det er greit. Men skaff gjerne lys først, så ser vi motoren Sitér dette innlegget Norsk motorhistorie --> Still going strong Link to post
Volvomekanikeren Svart 28.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2010 Ja, jeg skal ta og legge ut bilder nor jeg har fått lysene montert Men blir ikke før etter vinterferien. jeg er på hytten i ferien Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.