tomeriks Startet 27.Februar.2010 Del på Facebook Startet 27.Februar.2010 (redigert) Jeg har denne pakkboksen i vår mamba, og klarer ikke helt å forstå hvordan den fungerer. Det er en slange koblet til den, som ender opp i ingen ting. I slangen er det noe som kan se ut som olje med vann i.. Noen som kan fortelle meg hva dette er for en pakkboks, og hvordan jeg bruker den?? På forhånd takk for svar. Redigert 27.Februar.2010 av tompa2 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
tomeriks Svart 27.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Februar.2010 Se forøvrig fargen på vår 29 år gamle yanmar Den er aldri lakkert. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 27.Februar.2010 Del på Facebook Svart 27.Februar.2010 Sikker på at det ikke er en oljebeholder et sted, som slangen skulle ha vært koplet til? Dette ligner veldig på en oljesmurt pakkboks... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Lady H Svart 27.Februar.2010 Del på Facebook Svart 27.Februar.2010 Dette er en oljesmurt pakkboks, jeg hadde den samme på min Westbas. Du mangler en liten oljebeholder som du skal fylle med vanlig motorolje iht. min bruksanvisning. Sitér dette innlegget Link to post
tomeriks Svart 27.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Februar.2010 Takk for gode svar :-) Har lett etter oljebeholder, men det finnes ingen. Holder det å sette opp hva som helst som oljebeholder, bare det renner olje ned i slangen?? Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 27.Februar.2010 Del på Facebook Svart 27.Februar.2010 Her kan du lese litt om Sleipners oljesmurte pakkboks. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 27.Februar.2010 Del på Facebook Svart 27.Februar.2010 Takk for gode svar :-) Har lett etter oljebeholder, men det finnes ingen. Holder det å sette opp hva som helst som oljebeholder, bare det renner olje ned i slangen?? Der står det sikkert at beholderen skal stå minst 1/2 meter over vannlinjen. Sitér dette innlegget Link to post
sirius Svart 30.September.2010 Del på Facebook Svart 30.September.2010 Hei. Fant du ut noe mere om denne pakkboksen som du har på din Mamba, eg har samme pakkboksen på min Mamba. Her er det satt inn ein grease kopp for smøring av tetningen. Dette syntes eg fungerer dårlig da eg må smøre mykje og ofte, samt at det lekker under gange ? Sirius Sitér dette innlegget Akkeladden 475 Fighter / Yamaha 55 Link to post
index Svart 30.September.2010 Del på Facebook Svart 30.September.2010 Hvis du smører mye og ofte, presser du ut simmerringene sånn at det begynner å lekke. Skift simmerringer, og begynn heller å smøre lite og skjeldent! En halv tørn 3-4 ganger i året holder plenty på en slik pakkboks! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.