bukt Startet 28.Februar.2010 Link til dette innlegget Startet 28.Februar.2010 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=21139694 sikkert noen som kan dra nytte av dette Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 28.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2010 Synd jeg ikke bor i nærheten der da ,han har jo haugevis .Kunne sikkert solgt det for en ok sum også han, men .......... Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
68 GT Svart 28.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2010 Er litt verdier her da....... Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
josefsen Svart 28.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2010 Det er nok teak for noen tusen her ja, 1 kbf teak koster ca 950+ mva og man får ca 11lm 1"x4" ut av en kbf. Listene ser ut som 25x45mm så det er jo bare å telle opp Kan fort være teak for 10000kr her, korte lengder trekker noe ned. Dette er en god deal, løp og få...... Sitér dette innlegget Windy 22 Sport, 350 Mag mpi www.ulyd.net Link to post
Bjartn Svart 1.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2010 NB: Annonsen er slettet. hehe.. kanskje han fant ut at han kunne ta noen kroner likevel? Eller en heldig fyr som har fått seg myye fin teak. Sitér dette innlegget Det er to ting jeg har for lite av - tid og penger. Men båt skal man ha! Min prosjekttråd her på BP Link to post
Treskallen Svart 1.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2010 Vi var så heldige at vi fikk tak i teaken. Kjempe grei fyr som ryddet huset etter sin far, han sjekket oss opp på nettsidene våre og bestemte at vi var verdige til å motta den, vi hyret inn en varetaxi og får den på lager i morgen.,,, Slik jeg forstod det så hadde telefonen hans ringt i ett sett Sitér dette innlegget Alle gode ting er tre Link to post
Fanafjord Svart 1.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2010 Gratulerer! Nå får vel baatplass-medlemmer kjøpe rimelig teak i Bergen en god stund fremover.. Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
:båt1 Svart 1.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2010 ja.... billig teak! Sitér dette innlegget Link to post
Bjartn Svart 1.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2010 Ser ut som en verdig mottaker ja Kan tenke meg det var pågang på telefonen. Hehe.. artig med folk som bare gir det vekk. Gidder ikke alt styret med å selge og ordne. Sitér dette innlegget Det er to ting jeg har for lite av - tid og penger. Men båt skal man ha! Min prosjekttråd her på BP Link to post
Treskallen Svart 1.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2010 Nei dessverre så skal vi bruke alt selv, en veteran skal få ny styrehus front og en annen skal vi bygge nytt styrehus i teak til så vi er alltid på utkikk etter mer. En kan aldri få nok teak, er du først hektet så er det verre en narkotika, og mye dyrere også. Sitér dette innlegget Alle gode ting er tre Link to post
Moyja Svart 1.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2010 Hvis det er slik mangel på teak hvorfor importerer dere ikke det selv? Det er ikke noen form for restriksjoner på teak. Sitér dette innlegget Link to post
Treskallen Svart 2.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2010 Vi importerer også men kvaliteten er ganske varierende og når vi kan få tak i det vi trenger i nærområdet så gjør vi heller det Sitér dette innlegget Alle gode ting er tre Link to post
NilsPils Svart 2.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2010 Hvis det er slik mangel på teak hvorfor importerer dere ikke det selv? Det er ikke noen form for restriksjoner på teak. Det er eksportrestriksjoner i noen land, som f.eks. Thailand. Mener også å ha hørt at EU jobber med å få til felles importrestriksjoner på diverse eksotiske treslag? Vet ikke om det kommer til å inkludere teak, men er vel trolig. Det er fremdeles noen som tror at teak kommer fra regnskogen. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.