Brum Startet 4.August.2004 Del på Facebook Startet 4.August.2004 Hei, igjen! Jeg prøver meg litt til. Som tidligere nevnt prøver jeg å holde Brum original, i hvertfall nærmere 70-talls! Men å få tak i noe lignende av radio om den som sitter der nå har vist seg å ikke være så lett.... Det er ikke så nøye om kassett-spilleren virker, bare radioen virker! Den som sitter der nå (gammel Pioneer?), som det er bilde av, har takket for seg! Noen gode forslag? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 4.August.2004 Del på Facebook Svart 4.August.2004 har du sjekket på Qxl? Det hender det ligger noe gammelt der Sitér dette innlegget Link to post
Brum Svart 4.August.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.August.2004 Takk, Bastard3000, men der er det syltynt om dagen! Har også prøvd Bærum Bilopphugging, men der var det jo selvsagt bare dyrere og nyere modeller Jeg lurer på hvor mange slike eller lignende jeg har kastet gjennom tidene . Men, men, tenkte det var verdt å prøve her Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 4.August.2004 Del på Facebook Svart 4.August.2004 Det lå da en eldre Pioneer med kassetter men vet ikke hvor gammel den er da. Har du sett på finn.no Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 4.August.2004 Del på Facebook Svart 4.August.2004 Trur jeg har noen gamle bilsteroer fra først på 80-tallet som ligner på det bilde du viser. Jeg har en bil som jeg skal kondemnere om ca 4 uker, der er det en slik radio. Alle mine radioer er i orden. Dersom det ikke haster i dag så ordner det seg sikkert. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Brum Svart 4.August.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.August.2004 Hei, John_Kr! Hvis jeg leser deg riktig, så har du snart en til salgs? Jeg kan kjøle meg ned så lenge, jeg Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 4.August.2004 Del på Facebook Svart 4.August.2004 Jeg kan ta noen bilder å sende deg, dersom du sender meg din e-mail adresse pr. IM så får du se hva jeg har.... Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Brum Svart 4.August.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.August.2004 Takk skal du ha! Akkurat nå er mail'en min nede tydeligvis (de har visst skiftet router eller noe sånt på jobben.....), så jeg sender deg en mail fra jobben i morgen! Sitér dette innlegget Link to post
torerikb Svart 4.August.2004 Del på Facebook Svart 4.August.2004 Jeg har også noe lignende, skal se om jeg ikke får til ett bilde til deg Sitér dette innlegget Link to post
Brum Svart 4.August.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.August.2004 Takk, torerikb! Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 5.August.2004 Del på Facebook Svart 5.August.2004 Hmm - slike har jeg da sett på slike loppemarkeder som skolekorpsene arrangerer. Du har ikke noen skolekorps i nærheten av deg da som arrangerer loppemarked med jevne mellomrom? Mange andre skatter også på slike marked . Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.