Jump to content

Trenger gammel radio!


Brum

Recommended Posts

Hei, igjen!

 

Jeg prøver meg litt til. Som tidligere nevnt prøver jeg å holde Brum original, i hvertfall nærmere 70-talls! Men å få tak i noe lignende av radio om den som sitter der nå har vist seg å ikke være så lett....

Det er ikke så nøye om kassett-spilleren virker, bare radioen virker! Den som sitter der nå (gammel Pioneer?), som det er bilde av, har takket for seg! Noen gode forslag?

Link to post
Share on other sites

Takk, Bastard3000, men der er det syltynt om dagen! Har også prøvd Bærum Bilopphugging, men der var det jo selvsagt bare dyrere og nyere modeller :flag:

Jeg lurer på hvor mange slike eller lignende jeg har kastet gjennom tidene :flag:. Men, men, tenkte det var verdt å prøve her :flag:

Link to post
Share on other sites

Trur jeg har noen gamle bilsteroer fra først på 80-tallet som ligner på det bilde du viser. Jeg har en bil som jeg skal kondemnere om ca 4 uker, der er det en slik radio. Alle mine radioer er i orden. Dersom det ikke haster i dag så ordner det seg sikkert.

Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...