Daytona Startet 1.Mars.2010 Del på Facebook Startet 1.Mars.2010 Hei, Hvilken Daycruiser er best til en pris av 300.000,-? Jeg har kikket på Arriva 2252 og Four winns Horizon 220. Hvilken av de to er best? Takker for svar! Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 1.Mars.2010 Del på Facebook Svart 1.Mars.2010 Kun disse 2 du vil ha vurdert, eller vil du ha generelle råd? Hvis du vil ha generelle råd bør du si litt mer eksplisitt hva som er dine krav: - bensin/diesel - utenbords/innenbords - behov for toalettløsning, overnattingsmuligheter, kjøkkenløsning mm - størrelse (opp til 22 fot? opp til 26 fot osv) Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
ibizafan Svart 1.Mars.2010 Del på Facebook Svart 1.Mars.2010 se heller etter norske eller svenske ibiza nidelv windy nimbus 22 eller 26 master 670 miami nordkapp Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Sjøga Svart 1.Mars.2010 Del på Facebook Svart 1.Mars.2010 må nesten opplyse om denne https://baatplassen.no/p/showproduct.php?pr...=4524&cat=2 Sitér dette innlegget Link to post
båtn2 Svart 2.Mars.2010 Del på Facebook Svart 2.Mars.2010 I den størrelsen hadde jeg gått for båt med utenbordsmotor, Yamarin eller Nordkapp Sitér dette innlegget Quicksilver Link to post
nani17 Svart 14.Mars.2010 Del på Facebook Svart 14.Mars.2010 Ifølge tester ville jeg godt for Yamarin, nordkapp eller askeladden. Yamarin sine båter har svært gode kjøreegenskaper, jeg selv ville enkelt gått for yamarin. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.