Harald- Startet 4.August.2004 Link til dette innlegget Startet 4.August.2004 Skal legge opp en del nye instrumenter for ferskvannstemp. mm. Har WEMA instrumenttering, og en alarmboks som går på av/på kontaker. Lurer på denne kabelen hos Clas Ohlson. Noen som har erfaringer med dette? http://www.clasohlson.no/?AFP=store/fs_mm....E5230F092332222 Ordrenr.:49-199-15 Kan jeg koble to temp eller trykk følere inn på en giver? Mvh.: Celina Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 4.August.2004 Link til dette innlegget Svart 4.August.2004 Hei Celina, Forrige uke brukte jeg faktisk nøyaktig samme kabel for montering av et hustelefonanlegg. Den er smekker og fin å arbeide med, men du må være oppmerksom på at lederne er 1-trådet og det er generelt en ulempe ombord. Så hvis du velger denne kabelen må du iallefall være veldig forsiktig ved avisolering og fastklemming slik at du ikke gir lederne en "bruddanvisning". Siden det dreier seg om viktige ting som alarmer og instrumenter tror jeg nok at jeg heller ville ha gått for en litt mer robust og helst flertrådet kabel. Lykke til! mvh Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
OT-flyktning Svart 5.August.2004 Link til dette innlegget Svart 5.August.2004 Lampett-ledning er billig, passe solid og flertrådet. Er ikke så sikker på hvordan den er med olje/bensin-bestandighet. Men det finnes også en lampettledningslignende type til bruk i bil. Den burde jo passe. Om du kan koble inn 2 følere på en giver.... Sitér dette innlegget Link to post
GeirKS Svart 5.August.2004 Link til dette innlegget Svart 5.August.2004 Eilag/Onninen har en industrikabel som heter Öflex eller noe slikt som er flertrådet, kjemikaliebestandig og ganske slank og smekker. Den fåes med to og tre ledere i forskjellige tverrsnitt. Du kan ikke koble to instrumenter inn på en giver, men jeg tror Wema har en egen spesialboks som fikser dette. Var det i Maritimkatalogen jeg så den, tro? GeirKS Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.