Jump to content

Erfaringer med Hunter 33

Mr. T

Recommended Posts

Hei

Jon Winge i Seilmagasinet har skreve mykje om sin Hunter 36. Kanskje dei artiklane kan ha litt overføringsverdi?

Eg hugsar at han skreiv at han bytta ut standardsegla med ein gang, så originalsegla er nok så som så.

Me har same type rigg på vår båt, og har berre gode erfaringar.

Eg synest båten du visar til er litt høgt prisa, men har ikkje noko samanlikningsgrunnlag. Det blir såleis synsing.

Jon Winge. Kanskje du kan hjelpa? Me veit du les her.

Ask

Jeg har vært mye ute i en Hunter 36 de siste årene og kjenner ikke igjen noe fra den negative omtalen av kvaliteten. Mitt inntrykk er at kvaliteten er minst like god som på f.eks. tyske og franske båter.

Flott turbåt som seiler ok. Men man bør jo vurdere hver enkelt båt nøye, også i forhold til evt feil knyttet til produksjon. Det gjelder både nye og brukte og alle fabrikat.

• 4 år senere...

Stusser litt på prisen på de Hunter 33'ene som ligger på finn nå, forrige vår/sommer husker jeg det lå en 2004 - modell til 450 som (virket fra bilder) både pent holdt og godt utstyrt, selv denne lå et noen mnd før den ble solgt. Har alle de som har lagt sine ut for salg i år tatt den første overprisa båten som utgangspunkt da de prissatte båtene sine?

Tidligere nick Seil-løs

RS Totalmedlem

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...