Mr. T Startet 2.Mars.2010 Del på Facebook Startet 2.Mars.2010 Jeg vurderer å kjøpe en Hunter 33 fra 2004. Er det noen som har erfaringer med denne modellen? Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 2.Mars.2010 Del på Facebook Svart 2.Mars.2010 Hei Jon Winge i Seilmagasinet har skreve mykje om sin Hunter 36. Kanskje dei artiklane kan ha litt overføringsverdi? Eg hugsar at han skreiv at han bytta ut standardsegla med ein gang, så originalsegla er nok så som så. Me har same type rigg på vår båt, og har berre gode erfaringar. Eg synest båten du visar til er litt høgt prisa, men har ikkje noko samanlikningsgrunnlag. Det blir såleis synsing. Jon Winge. Kanskje du kan hjelpa? Me veit du les her. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Mr. T Svart 2.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mars.2010 Jeg lurer også på om prisen er litt høy og om det kan være vanskelig å selge den igjen siden det er få Huntere i Norge (kun 2 til salgs på Finn) Ble også mer i tvil etter denne omtalen Sitér dette innlegget Link to post
Wannskrækk Svart 2.Mars.2010 Del på Facebook Svart 2.Mars.2010 Jeg har vært mye ute i en Hunter 36 de siste årene og kjenner ikke igjen noe fra den negative omtalen av kvaliteten. Mitt inntrykk er at kvaliteten er minst like god som på f.eks. tyske og franske båter. Flott turbåt som seiler ok. Men man bør jo vurdere hver enkelt båt nøye, også i forhold til evt feil knyttet til produksjon. Det gjelder både nye og brukte og alle fabrikat. Sitér dette innlegget Link to post
Vindøyet Svart 2.Mai.2014 Del på Facebook Svart 2.Mai.2014 Ved kjøp av brukt Hunter 33, 2004 - 2011-serien: Hvilke feil mangler går igjen og som man bør se nøye etter? Går det greit med 19 hk eller MÅ man ha 29 HK? Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Rainbow Svart 2.Mai.2014 Del på Facebook Svart 2.Mai.2014 Stusser litt på prisen på de Hunter 33'ene som ligger på finn nå, forrige vår/sommer husker jeg det lå en 2004 - modell til 450 som (virket fra bilder) både pent holdt og godt utstyrt, selv denne lå et noen mnd før den ble solgt. Har alle de som har lagt sine ut for salg i år tatt den første overprisa båten som utgangspunkt da de prissatte båtene sine? Sitér dette innlegget Tidligere nick Seil-løs RS Totalmedlem Link to post
Vindøyet Svart 2.Mai.2014 Del på Facebook Svart 2.Mai.2014 Jepp. Disse båtene ble kjøpt inni en periode med svært lav dollarkurs og kom derfor rimelig til Norge. Dette bør gjespeile andrehånsverdien også. Men altså; først finne det rette merke, modell og båt, SÅ diskutere prisen. Har disse amareikanerne noen generelle svakheter? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.