Jump to content

Jeg trenger lukepakning, helst Oslo/Lillestrømområdet

Lars H.

Recommended Posts

Hei.

Jeg trenger ny lukepakning til luken fremme og ned i salongen til min Saga 27. Nåværende pakning er en smule "morken" etter 24 år! Saga leverer kun uprofilert selvklebende pakning, men jeg trenger en profilert pakning som på skissen under. Noen som vet om en god leverandør? Greiest med en butikk i områder her hjemme, men slikt kan jo også sendes.

lukepakning.jpg

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Takk for tipset. Jeg skal en tur til Sørumsand imorgen, og da er jeg jo ikke langt unna Kløfta på den turen, kan jo kjøpe litt mer motorolje samtidig.

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...